اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان اعلام کرد

استقرار 30 چادر هلال‌احمر در ورودی‌های کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 30 چادر هلال‌احمر در مبادی ورودی شهرهای کرمان مستقر می‌شود.

استقرار 30 چادر هلال‌احمر در ورودی‌های کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کاووس محمودی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان اظهار داشت: 30 چادر هلال‌احمر طرح مسافران نوروزی و 20 خیمه نماز در مسیر شهرهای استان کرمان برپا می‌شود.

وی افزود: با توجه به وسعت استان کرمان 35 پایگاه ثابت و سیار هلال‌احمر برپا و یک هزار و 500 نفر روز در این زمینه فعال هستند.

محمودی بیان داشت: امداد هوایی نوروزی نیز از 25 اسفند ماه جاری تا 11 فروردین ماه 91 در مسیرهای پرتردد استان کرمان‌ اجرا می‌شود.

عبدالرضا صباحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: 140 دستگاه آمبولانس 115 به صورت کاملاً فعال در جاده‌های استان کرمان مستقر می شوند.

وی بیان داشت: همچنین 10 دستگاه آمبولانس به عنوان پشتیبان و به صورت نیمه فعال تدارک دیده شده است.

صباحی با اشاره به نظارت بهداشتی 24 ساعته علوم پزشکی افزود: همچنین اتوبوس‌ آمبولانس نیز در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز اقدام کنند.

میثم ثمررخی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا سینماهای استان کرمان در ایام نوروز فیلم‌های جدید و به روز را نمایش دهند.

وی گفت: تئاتر‌های صحنه‌ای نیز سعی شده تا در ایام نوروز و تعطیلات فعال باشند تا علاقمندان بتوانند بهره کافی را ببرند.

ثمررخی عنوان کرد: برپایی شب‌های شعر و ساز، اجرای گروه‌های موسیقی و نمایشی و فعالیت ویژه موزه هنرهای معاصر کرمان نیز تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول