اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

4 نهاد رسانه‌ای کرمان

پیروز صحنه انتخابات ملت قهرمان ایران است

خبرگزاری فارس: در بیانیه 4 نهاد رسانه‌ای استان کرمان آمده است: بی‌شک پیروز صحنه انتخابات 12 اسفند جاری، ملت قهرمان ایران است که در لیست داوطلبان اضطراری دفاع از حریم ولایت‌ و نظام مقدس جمهوری اسلامی اسم خود را به ثبت رساندند.

پیروز صحنه انتخابات ملت قهرمان ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، چهار نهاد رسانه‌ای استان کرمان به پاس حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات 12 اسفند در بیانیه‌ای اعلام کردند: چگونه می‌توان شکر الهی به درگاه پروردگار را به جا آورد که چنین رهبری فرزانه و امتی سلحشور به ایران اسلامی عطا فرمود، حماسه حضور دشمن‌شکن مردم در 12 اسفند 90 را با کدام معیار می‌توان سنجش کرد، بهت و حیرت دشمنان و معاندان را با کدامین میزان می‌توان به قیاس نشست.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک پیروز صحنه انتخابات 12 اسفند جاری، ملت قهرمان ایران است که به دور از حیله و دشمنی‌ها و ترفندهای خائنان، صادقانه و عاشقانه در این حماسه حضور یافتند و نام خود را در لیست داوطلبان اضطراری دفاع از حریم ولایت‌ و نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبت رساندند.

در این بیانیه تصریح شده است: ملت بزرگ ایران، تاریخ همواره گواه بصیرت، ولایتمداری، وظیفه‌شناسی و دشمن‌شناسی شماست، شما که با رمز "لبیک یا خامنه‌ای" وارد جبهه پاسداری از خون شهدا شدید و با حضورتان در انتخابات، خاکریز دفاعی نظام را تقویت کردید.

این بیانیه اعلام کرده است: به راستی که قدر و قیمت شما را غیر از خدای متعال، کسی نداند و وعده باری‌تعالی همواره محقق است.

این بیانیه از سوی کانون روزنامه‌نگاران اصولگرای استان کرمان، سازمان بسیج رسانه‌ای استان کرمان، کانون خبرنگاران دفاع مقدس و پایداری استان کرمان، خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان صادر شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول