اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان همدان:

مردم در انتخابات اعتماد به اصولگرایان را نشان دادند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان همدان گفت: مجلس نهم دغدغه‌های نظام را مورد توجه قرار دهد.

مردم در انتخابات اعتماد به اصولگرایان را نشان دادند

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: خوشبختانه این دوره از انتخابات، طبق فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن‌شکن و پرشور بود به طوری که تمام معادلات دشمنان را به هم ریخت.

وی از رشد بیش از 10 درصدی مشارکت مردم در انتخابات این دوره نسبت به دوره‌های قبل سخن گفت و افزود: این امر نشان از شور و شعور سیاسی مردم و بصیرت بالای آنان در شناخت موقعیت‌ها دارد و همین امر دشمنان را بیش از پیش درمانده و خوار کرده است.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان ادامه داد: مردم ایران ثابت کردند که هیچگاه به دشمنان و مخالفان نظام اجازه دخالت در امور داخلی کشور را نمی‌دهند و با حضور گسترده خود در صحنه انتخابات، مهر تأییدی بر عملکرد ایران اسلامی و در رأس آن رهبر فرزانه انقلاب زدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ترکیب مجلس نهم را به نفع اصولگرایان دانست و ابراز داشت: در کل کشور ترکیب بسیار زیبا و مقتدرانه‌ای رقم خورده به طوری که در دور نهم از فعالیت بهارستان، بیشتر اصولگرایان وارد مجلس می‌شوند.

فلاحی افزود: خدا را شاکریم که نه تنها توطئه دشمنان در قبال ایران اسلامی پا نگرفت بلکه مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با انتخاب شایسته خود بار دیگر اعتماد خود به اصولگرایان را نشان دادند.

وی گفت: از سوی دیگر حضور گسترده مردم در انتخابات، دلگرمی دیگری برای کشورهای اسلامی منطقه در راستای ادامه خیزش‌های انقلابی و اسلامی آنها بود که می‌تواند زمینه‌ساز دوام و قوام حرکت آنها باشد.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان افزود: به طور قطع این کشورها خط و ربط سیاسی خود را از این حرکت حماسی مردم ایران می‌‌گیرند و با الگوگیری از این مهم، لزوم تعیین سرنوشت کشورشان به دست خود را مورد توجه قرار می‌دهند.

وی در ادامه سخنانش انتظار از مجلس نهم را برخورداری از اقتدار در عرصه‌های مختلف خواند و بیان داشت: مجلس اصولگرایی با این مهم می‌تواند در آینده سیاسی کشور نقش بسزایی ایفا کرده و در شکل‌گیری دولتی مقتدر و کارآمد تأثیرگذار باشد.

فلاحی گفت: نمایندگانی که مردم به آنها اعتماد کرده‌ و راهی مجلس کرده‌اند، باید دغدغه‌های نظام، رهبری و مردم را مورد توجه قرار دهند.

وی تأکید کرد: پرداختن به خلأهایی که در مجلس‌های گذشته بوده به منظور جبران آن، از دیگر مواردی است که از این مجلس انتظار می‌رود.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان در پایان سخنانش گفت: حضور فعال در مجلس برای وضع قانون و دوری از غیبت‌ از دیگر موضوعاتی است که باید مورد نظر نمایندگان باشد تا طی طریق در مسیر خدمات‌رسانی هموارتر و شتابان‌تر شود.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول