اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

نقش بالای فرهنگیان در حضور گسترده مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مربیان و معلمان در مشارکت و حضور گسترده مردم نقش بسیار بالایی داشتند.

نقش بالای فرهنگیان در حضور گسترده مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در همایش معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش زنجان، اظهار داشت: روشنگری‌های مقام معظم رهبری و تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات برای خنثی کردن اهداف دشمن اهمیت بالایی داشته است.

وی با اشاره به اینکه مردم بصیر و ولایت مدار استان زنجان در روز 12 اسفند حماسه بسیار بزرگی را آفریدند، خاطر نشان کرد: صف‌های طولانی در ساعات اولیه انتخابات موید این امر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه تربیت اسلامی و امور تربیتی مقوله مهمی است که با تعامل سه عامل خانواده، مدرسه و جامعه تحقق می‌یابد، اضافه کرد: این سه عامل در زمینه تربیت باید هماهنگ عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه عروسک‌های باربی نماد صهیونیسم است، ادامه داد: صهیونیسم جهانی تلاش‌های زیادی کرده تا فرهنگ مورد نظر خود از طریق این عروسک‌ها به جوامع مختلف انتقال دهند.

نظری با تاکید بر اینکه باربی عروسک ساده‌ای نبوده و دیدگاه‌های صهیونیست‌ها را بیان می‌کند، تصریح کرد: در این زمینه در استان زنجان فیلمی ساخته شده که به ابعاد مختلف آن پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه ریشه‌کنی عروسک‌های باربی در بازار فقط از طریق مدرسه و آموزش و پرورش صورت نمی‌گیرد، یادآور شد: باید برای جلوگیری از هجوم فرهنگی علیه کودکان و نوجوانان همه نهادهای مسئول تلاش کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شده و در حال حاضر اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: رویکرد این سند اسلام و تربیت اسلامی است.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی زیادی در آموزش و پرورش استان زنجان صورت گرفته است، اضافه کرد: حضور گسترده دانش‌آموزان در مراسم اعتکاف و برگزاری برنامه‌های انس با قرآن با نگاه اخلاقی و معنوی نماد خوبی از رویکرد اعتقادی دانش‌آموزان و مربیان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول