اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد

اعزام 2 هزار دانشجوی زنجانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از اعزام بیش از 2 هزار دانشجو از دانشگاه‌های استان زنجان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سال جاری خبر داد.

اعزام 2 هزار دانشجوی زنجانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشگاه‌های استان زنجان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در سال جاری صورت می‌گیرد.

وی با بیان این اعزام کاروان‌های راهیان نور با اعزام دانشجویان دانشگاه پیام نور استان زنجان، علمی کاربردی زنجان و دانشگاه غیرانتفاعی روزبه انجام شده است، تصریح کرد: به تدریج دانشجویان به مشهد شهدا اعزام می‌شوند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان یادآور شد: دانشجویان اعزام شده در قالب 15 دستگاه اتوبوس از 12 اسفند ماه سال جاری به این مناطق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این دانشجویان تا 17 اسفندماه در این مناطق حضور دارند، خاطرنشان کرد: دانشجویان اعزامی به مدت پنج روز از یادمان‌های شهدا بازدید می‌کنند.

بابایی افزود: 950 برادر و یک هزار و 210 خواهر در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به تاریخ اعزام دیگر دانشگاه‌های سطح استان اضافه کرد: دانشجویان پسر دانشگاه آزاد زنجان از هفته جاری به مدت پنج روز در قالب 3 دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه  140 برادر در قالب این کاروان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند، یادآور شد: دانشجویان دختر دانشگاه آزاد زنجان نیز از 21 اسفندماه به مدت پنج روز اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه این دانشجویان در قالب 3 دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند، یادآور شد: در این دوره 135 خواهر ازمناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

بابایی با اشاره به اعزام دانشجویان پسر دانشگاه آزاد ابهر از 17 اسفندماه سال جاری افزود: دانشجویان دختر دانشگاه آزاد ابهر 23 اسفندماه سال جاری از این مناطق بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان پسر و دختر دانشگاه علوم پزشکی 19 اسفندماه اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: دانشجویان پسر و دختر دانشگاه زنجان نیز 17 اسفندماه به مدت پنج روز و به تعداد 24 دستگاه اتوبوس در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول