اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج باقرشهر خبر داد

آغاز اعزام هشت کاروان راهیان‌نور باقرشهر به مناطق جنوب

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج باقرشهر گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا هشت کاروان راهیان‌نور باقرشهر به مناطق جنوب اعزام می‌شوند.

آغاز اعزام هشت کاروان راهیان‌نور باقرشهر به مناطق جنوب

علیرضا باشتینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، بازدید از مناطق عملیاتی و حضور در محل شهادت بهترین جوانان این مرز و بوم اجرا می‌شود. 

فرمانده بسیج باقرشهر و  رئیس ستاد راهیان نور این شهر گفت: پس از اجرای برنامه معنوی راهیان‌نور در سراسر کشور و اعزام کاروان‌ها به مناطق جنگی جنوب و غرب، بسیج باقرشهر نیز در این زمینه ضمن تشکیل ستاد، اقدامات و هماهنگی‌های لازم را انجام داده و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر نسبت به ثبت‌نام و اعزام علاقمندان به‌ویژه شهروندان و بسیجیان و پرسنل شهرداری انجام داده است و خوشبختانه کارهای اجرایی راهیان نور روزبه‌روز بهتر و پیشرفته‌تر می‌شود.

وی در ادامه افزود: ما امروز شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم که مطمئنا این تحولات و بیداری اسلامی در کشورهای مختلف از برکت خون پاک شهدا  است و به راستی شهیدان، طلایه‌داران بیداری اسلامی هستند.

باشتنی اضافه کرد: با توجه به استقبال جوانان و خانواده‌ها و حجم بالای اعزام زائران به مناطق جنگی دفاع مقدس و لزوم برنامه‌ریزی مناسب و منسجم، بسیج باقرشهر با همکاری شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر تدابیر مختلفی را در این زمینه در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: اعزام دو کاروان از بسیجیان در 30 بهمن ماه انجام شد و برنامه‌ریزی اعزام شش کاروان در غالب مسئولان شهر و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهر، خانواده معظم شهدا، پرسنل شهرداری باقرشهر و نیروهای بسیجی و خانواده‌های آنها در مجموع در قالب هشت کاروان از جمله برنامه‌های ستاد راهیان نور باقرشهر است.

باشتنی یادآور شد: این کاروان‌ها ضمن بازدید از مناطق عملیاتی واقع در شلمچه، فاو، طلائیه، دهلاویه، پاسگاه زید، خرمشهر، فکه و ...  توسط راویان مجرب از تاریخچه و نحوه وقوع عملیات‌ها آگاه می‌شوند.

فرمانده بسیج باقرشهر خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده امکانات لازم و محموله فرهنگی مناسب برای ارائه به زائران فراهم شده است.

این گزارش حاکی است، همه ساله ستاد راهیان‌نور باقرشهر با حضور حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی امام جمعه، شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، امور ایثارگران و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر تشکیل می‌شود. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول