اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

تکامل معنوی حاصل اردوهای راهیان نور است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: رشد و تکامل معنوی و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی حاصل اردوهای راهیان نور است.

تکامل معنوی حاصل اردوهای راهیان نور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در نخستین مرحله اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر شهرستان چالدران اظهار داشت: جوانان و نوجوانان امروز که به مناطق جنگی اعزام می‌شوند، باید با مطالعه و نگرش ژرف به حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام، به زیارت این مناطق که آغشته به خون پاک شهیدان است بروند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس مقطعی ماندگار و شگرف در تاریخ کشور و حتی جهان بود افزود: انتقال فرهنگ و ارزش‌های والای این دفاع ارزشمند یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید مسئولان و متولیان امور فرهنگی توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

قلی‌پور اردوهای راهیان نور را سبب رشد و تکامل معنوی و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی خواند و گفت: اردوهای راهیان نور سبب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید می‌شود از این رو فرزندان ایران اسلامی باید پس از بازگشت از این مناطق، با نیرو کنند.

فرماندار چالدران تصریح کرد: برای 10 نفر از افرادی که بتوانند خاطرات خوبی را از این سفر معنوی بنویسند جوایز ارزنده‌ای اعطا و در قالب دل نوشته در پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری درج می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران در ادامه این مراسم با بیان خاطراتی از دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: دشمنان می‌خواهند با ترویج فرهنگ پوچ خود، جوانان را از معارف اسلامی و ارزش‌های الهی دور کنند.

علی حسین بی‌غم خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور یکی از راه هایی است که می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را به جوانان انتقال داد و با جنگ نرم دشمنان مقابله کرد.

شایان ذکر است، نخستین مرحله از اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی، با اعزام 140 نفر در قالب کاروان راهیان نور آغاز شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول