اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نمین:

راهیان نور روایتگر صادق ایثار مردان ایران زمین است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: اردوهای راهیان نور، راویان صادق و صالح ایثارگری‌ها و جان برکفی‌های دلاور مردان ایران زمین است.

راهیان نور روایتگر صادق ایثار مردان ایران زمین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم سرداری پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام کاروان زیارتی کاروان راهیان نور نمین اظهار داشت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت مسئولیتی سنگین و در عین حال بزرگ و الهی برای همه ماست تا نسل سوم و چهارم انقلاب را با اصل ایثارگری جوانان آن دوران آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران در حفظ مام وطن و ناموس کشور فداکاری‌های فراوانی را کرده‌اند، افزود: انتقال این ارزش‌ها به جوانان امروز رسالتی عظیم است که همگان باید خود را مامور آن بکنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نمین ادامه داد: در عصری که دشمن از هر سو و با حربه جنگ نرم برای ناکارآمد گردن جوانان ما وارد عرصه شده اردوهای راهیان نور می‌تواند بزرگ ترین مکتب و مسیری باشد تا جوانان ما را با اصل دین آشنا سازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آشنایی با فرهنگ و احیای روحیات و معنویات دوران دفاع مقدس، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان و گذراندن مرحله عملی درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان اعزامی را از اهداف اعزام این کاروان ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری خاطرنشان کرد: 285 دانش‌آموز در قالب شش اتوبوس و به مدت پنج روز از یادمان‌های شهدای طلاییه، شلمچه، اروند کنار، هویزه و دهلاویه بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول