اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری:

مستند راهیان‌نور دانش‌آموزی در چهارمحال و بختیاری تدوین می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری از تدوین دومین مستند راهیان نور دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان این استان خبر داد.

مستند راهیان‌نور دانش‌آموزی در چهارمحال و بختیاری تدوین می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی بعدازظهر امروز در جمع دانش‌آموزان آماده اعزام به مناطق عملیاتی جنوب، اظهار داشت: در راستای اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، با هماهنگی به‌عمل آمده با صدا و سیمای استانی جهان بین، دومین مستند این اردوها در حال ساخت است.

وی افزود: اکیپ تولید سیمای استان برای تهیه این مستند همراه با کاروان راهیان نور خواهران، از مرکز استان به مناطق عملیاتی اعزام شد.

توسلی به نقش بازدید جوانان از مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: با تهیه مستندهای مختلف می‌توان بخشی از حماسه‌های رزمندگان را به نسل سوم و چهارم انقلاب انتقال داد.

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد:‌ حضور جوانان در مناطق عملیاتی، روحیه استکبارستیزی را تقویت می‌کند و بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست اعزام کاروان‌های راهیان نور، افزون بر 6 هزار دانش‌آموز پسر از دبیرستان‌های این استان به مناطق عملیاتی اعزام شدند، گفت: در این مرحله نیز افزون بر 7 هزار دانش‌آموز دختر دبیرستانی از سراسر استان برای بازدید از یادمان‌های شهدا، موزه جنگ خرمشهر و کربلای شلمچه اعزام می‌شوند.

توسلی خاطرنشان کرد: نخستین مستند اردوهای راهیان نور در سال جهاد اقتصادی ویژه اعزام  برادران در این استان تهیه شده است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس فضای کشور از اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی جوانان معطر بود، گفت: حضور دانش‎آموزان در مناطق عملیاتی باعث تحول و ایجاد روحیه ازخودگذشتگی و خوداتکایی در آنان خواهد شد.

توسلی افزود: تمام جهانیان حتی دشمنان انقلاب اسلامی اذعان دارند که دوران دفاع مقدس دوران طلایی نظام اسلامی ایران بوده است و از این رو باید در خصوص این دوران به بهترین شکل اطلاع‎رسانی کرده و فرهنگ شهدایی را که با دستی خالی به میدان های نبرد رفته‏اند را در میان جوانان و نوجوانان کشور رشد و گسترش داد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول