اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردشت تاکید کرد

خدمت‌رسانی به کاروان‌های راهیان ‌نور اولویت دستگاه‌های اداری

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردشت گفت: خدمت‌رسانی به کاروان‌های راهیان‌نور باید در اولویت کاری دستگاه‌های اداری شهرستان باشد.

خدمت‌رسانی به کاروان‌های راهیان ‌نور اولویت دستگاه‌های اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، کریم خانه‌ای شامگاه امروز در نشست اعضای ستاد کاروان‌های راهیان‌ نور سردشت اظهار داشت: حضور کاروان‌های راهیان ‌نور در مناطق جنگی گامی ارزنده برای حفظ آثار و برکات گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس و در راستای حفاظت از این ارزش‌های گرانقدر است.

وی افزود: امسال 30 هزار نفر از سراسر کشور در قالب اعزام کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در سردشت دیدن کنند.

این مسئول اضافه کرد: کیله، دوپزه، بلفت، زمزیران، ربط، قاسم رش، درمان آباد و میرآباد به عنوان مهم‌ترین مناطق عملیاتی هشت سال دوران دفاع مقدس در سردشت هستند.

خانه‌ای بر ضرورت مهمان‌نوازی تمام ادارات از بازدیدکنندگان تاکید و تصریح کرد: کاروان‌های راهیان‌نور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی در انتقال فرهنگ جبهه و جنگ به نسل آینده و حاضر تأثیر بسزایی دارند.

وی ماهیت این کاروان‌ها را انتقال پیام فرهنگی دوران دفاع مقدس و آشنایی با حماسه‌های ماندگار رزمندگان اسلام عنوان کرد و افزود: این بازدیدها در چارچوب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و جانفشانی‌های رزمندگان، ایثارگران و آزادگان صورت می‌گیرد.

معاون فرماندار سردشت نیز در این نشست گفت: برنامه‌ریزی برای آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و نسل‌های جوان باید بدانند که این انقلاب و نظام اسلامی ارزان به دست نیامده و هزینه‌های سنگینی برای حفظ و بقای آن پرداخت شده است.

حسین یوسفی‌فر افزود: مزایای گردشگری و توریستی موجود در سردشت زمینه خوبی برای اشتغالزایی در این شهرستان است.

به گفته وی اهداف کاروان راهیان‌نور آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با افتخارات ملی و ارتقای روحیه دفاعی و مقاومت در مردم و ترویج روحیه ایثار، جهاد و شهادت در جامعه است.

یوسفی‌فر خاطرنشان کرد: حضور مردم ایران اسلامی به ویژه جوانان در اردوی راهیان‌نور سبب ایجاد نورانیت خاصی در آنان شده و این اردو فرهنگ شهید و از خودگذشتگی را به آنان تبیین می‌کند.

وی در ادامه افزود:‌ برگزاری اردوهای راهیان‌نور، سبب ایجاد تاثیرهای مثبت فراوانی در جوانان شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول