اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر:

حضور مردم در انتخابات دسیسه‎های دشمنان را به خودشان بازگرداند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر گفت: مردم با حضور حداکثری و پررنگ خود در انتخابات دسیسه‎های دشمنان را به خودشان بازگرداند.

حضور مردم در انتخابات دسیسه‎های دشمنان را به خودشان بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر قاسم برجویی‌فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ما مردم حرف نیستند و از بعد از انقلاب نشان داده‎اند که در شرایط سخت و آسان، بی قید و شرط و آگاهانه، چگونه گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.

وی افزود: این مردم ثابت کرده‎اند که اگر وظیفه شرعی اجتماعی و ملی آنها مسئولیتی را بر عهده‌شان بگذارد چگونه سنگ تمام می‌گذارند و چانه دشمنان و بدخواهان این نظام مقدس را مانند اهداف شوم و انگیزه‎های پلیدشان متلاشی می‎سازند.

برجویی‌فرد با اشاره به برنامه‎ریزی‎ها و هدف‎گذاری‎های قبل از انتخابات دشمنان خارجی و برخی فریب‌خوردگان داخلی در راستای کم‌رنگ نشان دادن حضور مردم در این عرصه گفت: با حضور چشمگیر طیف‎های مختلف فکری و سیاسی در این دوره از انتخابات، دست در دست هم، دسیسه‎ها، انگیزه‎ها و شیطنت‎های دشمنان قسم‌خورده را با توکل به پروردگار و همت عالی، بار دیگر به خودشان بازگرداندیم.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر یادآور شد: این جبهه ضمن تشکر از آحاد ملت همیشه سربلند ایران اسلامی و مردم استوار چون نخل و زلال همچون دریای استان بوشهر، به‌خاطر اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری، حضور حداکثری، انگیزه، تلاش در راستای ایجاد نشاط انتخاباتی و بصیرت در انتخاب اصلح قدردانی می‎کند.

وی اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت عمومی در این انتخابات مهمتر از هر چیز دیگر است و مردم ما با شناخت کامل و چشم باز از اولین ساعات آغاز رأی‎گیری به پای صندوق‎های رأی رفتند و حماسه‎ای دیگر آفریدند.

برجویی‌فرد اضافه کرد: در این مسیر هرگز از دفاع خسته نشده و همچنان بر مواضع و انگیزه‎های زلال و رهایی‌بخش از چنگال ظلم و ستم اسلام عزیز، مانند کوه ایستاده‎ایم و در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی، آرمان‎های امام راحل و دستورات و منویات مقام معظم رهبری هستی خویش را فدا می‎کنیم.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر، نگرش ژرف در قانون‎گذاری، رسیدگی به حق و حقوق مردم و تلاش در محرومیت‎زدایی را از مهمترین اهداف حضور یک نماینده در مجلس عنوان کرد.

وی افزود: همه چیز تازه آغاز شده است و از این به بعد با تلاش مضاعفی بیش از گذشته با عمل به وعده‎های قبل از انتخابات خود در راستای خواسته‎های به حق مردم و همچنین وقف فکر و جسم و امکانات، در راستای آبادانی روزافزون این آب و خاک، باید وضو گرفته و با عزم راسخ، ادای دین کرده و وجود خویش را به اسلام عزیز و مردم جامعه اسلامی هدیه کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول