اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

مشارکت 70 درصدی مردم فارس در انتخابات بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز از حضور پرشور و با بصیرت مردم در انتخابات نهم مجلس قدردانی کرد و گفت: مشارکت 70 درصدی مردم فارس در انتخابات بی‌نظیر بود.

مشارکت 70 درصدی مردم فارس در انتخابات بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن معین صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: شیرزنان و شیرمردان ایرانی در انتخابات اخیر وفاداری خود را به نحو عالی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

معین ادامه داد: اینک نوبت قوای سه گانه کشور است که دچار غرور نشده و قدر این مردم ایثارگر را دانسته و بیش از پیش نسبت به ادای حقوق ملت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در همین راستا لازم است از رهبر بزرگوار نسبت به نصایحی که قبل از انتخابات ارائه فرمودند و ملت بزرگ ایران و مردم فارس و شیراز که با حدود 70 درصد مشارکت در رده‌های بالای کشوری قرار گرفته و همچنین هیئت‌های نظارت و اجرایی قدردانی کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد:  آنان که در انتخابات حضور یافتند از این آزمون الهی برنده و سرافراز بیرون آمدند.

به گزارش فارس، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر شیراز بررسی لایحه بودجه سال 91 شهرداری در بخش درآمدی و هزینه‌ای، الزام شهرداری به انجام مطالعات پدافند غیرعامل و شورای نامگذاری مطرح شد و شورائیان به آن رای دادند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول