اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین خبر/

حدود 64 هزار نفر در دماوند و فیروزکوه رأی دادند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند از جمع‏آوری آرای 63 هزار و 996 نفر در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه خبر داد.

حدود 64 هزار نفر در دماوند و فیروزکوه رأی دادند

سعید میرزایی‏فرد دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: بر اساس شمارش نهایی آرای مأخوذه از صندوق‏های اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه، شاهرخ رامین با کسب 17 هزار و 760 رأی به عنوان نماینده این حوزه وارد مجلس شد.

وی اضافه کرد: با تلاش مجموعه ستاد انتخابات حوزه دماوند و فیروزکوه، نتایج شمارش آرای مربوط به 10 کاندیدای دیگر حاضر در رقابت انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز مشخص شد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند افزود: بر این اساس حمیدرضا مشهدی‏عباسی فرزند حسین با کد نامزد 42 با 11 هزار و 737 رأی و سید محمدباقر دریاباری فرزند سیدقاسم با کد نامزد 18 با 9 هزار و 854 رأی نفرات دوم و سوم در دماوند و فیروزکوه هستند.

میرزایی‏فرد ادامه داد: علی میرزاکریمی فرزند شیرزادمحمد با کد نامزد 45 نیز با 8 هزار و 338 رأی از حضور در مجلس نهم بازماند.

وی ادامه داد: همچنین اشرف آهنگرسله‏بنی فرزند عبدالله با کد نامزد 15 با 3 هزار و 983 رأی، غلام‏عباس کیانی فرزند خلیل با کد نامزد 41 با 3 هزار و 506 رأی و حسن اسفندیار فرزند سیدقاسم با کد نامزد 17 با 3 هزار و 346 رأی نتوانستند به بهارستان راه یابند.

میرزایی‏فرد افزود: بر اساس آرای شمارش شده حبیب‏الله ضیابخش‏گنجی فرزند عزیز با کد نامزد 25 با 2 هزار و 196 رأی، علی‏رضا طاهری فرزند احسان‏الهع با کد نامزد 27 با یک هزار و 699 رأی، سید محمدرضا دماوندی فرزند سیدرضا با کد نامزد 21 با یک هزار و 143 رأی و سیدحسن کابلی فرزند سیدمرتضی با کد نامزد 28 با 434 رأی از راهیابی به مجلس بازماندند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول