اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

حماسه حضور پرشور مردم استان البرز در انتخابات قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بیانیه‌ای از حماسه حضور پرشور مردم این استان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

حماسه حضور پرشور مردم استان البرز در انتخابات قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در بیانیه روز شنبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز ارسال شده آمده است: درود بر ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه و زمان شناس استان سرافراز البرز، بار دیگر حماسه با شکوهی در 12 اسفند ماه رقم خورد، که آن را می‌توان رویش حضور مسئولانه و آگاهانه خواند.

این بیانیه می‌افزاید: ملت بزرگ ایران، سیلی محکمی بر استکبار و اذناب او زدند تا دیگر بار اثبات کنند شکست‌ناپذیری ایران اسلامی مرهون هدایت‌های الهی ولی امر مسلمین جهان و لبیک رسای امت به امام خود است.

ملت فهیم و آگاه ایران به خوبی دریافته‌اند که پیروی از اسلام و قرآن و رهبر الهی، دنیایی را به رشد و آخرتی با سعات رقم می‌زند، احساس مسئولیت و حضور موثر مردم در عرصه‌های انتخابات بیانگر اوج مردم‌سالاری در ایران اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: امید می‌رود مجلس توانمند بر آمده از حضور بی‌مانند و فراوان مردم غیرت‌مند ایران اسلامی بر شتاب پیشرفت و عدالت این کشور افزوده و حرکت به سوی قله‌ها را تسریع کند.

امید است در استان البرز نمایندگان منتخب مردم، بر پیمانی که با مردم عزیز و شریف بسته‌اند، استوار بوده و این استان نوپای پراستعداد و شایسته را در مسیر رشد و شکوفایی و رسیدن به شایستگی‌ها یاریگر باشند و خدمت بی‌منت را تقدیم مردم ارزشمند استان کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در این بیانیه از همه دست‌اندرکاران برگزاری و نظارت بر انتخابات در سطح کشور به ویژه استان البرز تقدیر نموده و از همه داوطلبان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور خویش عرصه‌ای رقابتی و پرارزش خلق کردند، تقاضا دارد با پذیرش نتایج انتخابات، شیرینی این پیروزی بزرگ ملت را حفظ کرده و از دستاورد بزرگ مردم شریف حفاظت کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول