اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم زاهدان در نهمین دوره مجلس:

حضور شیعه و سنی نمادی از اتحاد مردم سیستان ‌و بلوچستان در انتخابات بود

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم زاهدان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان سیستان و بلوچستان با حضور یکپارچه خود در انتخابات 12 اسفندماه، نمادی از اتحاد و همدلی آنان بود.

حضور شیعه و سنی نمادی از اتحاد مردم سیستان ‌و بلوچستان در انتخابات بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسینعلی شهریاری عصر امروز در مسجد امام علی (ع) زاهدان در جمع مردم اظهار داشت: 12 اسفند ماه جاری بی شک با حضور گسترده و پر شور و سراسر شعور دیروز مردم به یکی دیگر از روزهای ماندگار انقلاب شکوهمند ایران تبدیل شد که پیروز واقعی آن، رهبر معظم انقلاب و خود مردم ایران در سرتاسر کشورمان است.

وی افزود: در سیستان و بلوچستان نیز اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی با حضور مثال زدنی، دوشادوش یکدیگر کاری بسیار شگفت انجام دادند.

نماینده منتخب مردم زاهدان در مجلس ادامه داد: مردم استان سیستان و بلوچستان ضمن اعلام وفاداری مجدد با آرمان‌های امام راحل و بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب،  تصویر زرین دیگری از اتحاد و همدلی شیعه و سنی را در استان به نمایش گذاشتند.

شهریاری بیان کرد: از مردم شیعه و سنی استان به خاطر خلق این حماسه بزرگ و از شهروندان زاهدانی به خاطر رای و اعتماد مجددشان به این خدمتگزار کوچک مردم در استان کمال تشکر را دارم.

وی گفت: حضور با بصیرت مردم استان در انتخابات نشان داد که نقشه‌های چندین ماهه دشمنان برای انتخابات سیستان و بلوچستان نه تنها نقش بر آب شده بلکه توطئه‌های دیگر نیز با بصیرت مردم این استان در آینده خنثی خواهد شد.

نماینده منتخب مردم زاهدان در مجلس افزود: بی شک مهمترین پیام حضور مردم شیعه و سنی به دوستان و بد خواهان در استان اعلام وفاداری مجدد با رهبر معظم انقلاب و رای به جمهوری اسلامی بوده و تمامی کاندیداهای منتخب در استان باید قدر چنین مردمی را بدانند و لحظه‌ای در مجلس آینده از خدمتگزاری آنان غافل نشوند.

شهریاری بیان کرد: اینجانب با آرمان‌های امام راحل، رهبر عزیز انقلاب و شهدا بیعت مجدد می‌بندم تا به مردم بزرگوار استان سیستان و بلوچستان در راه توسعه و عمران خدمتگزاری کنم.

وی بر وحدت شیعه و سنی و تعامل سایر رقبای کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول