اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد

مشارکت بالای 90 درصدی مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت بالای 90 درصدی مردم فهیم کهگیلویه و بویراحمد در ‌انتخابات مجلس خبر داد.

مشارکت بالای 90 درصدی مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات مجلس

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: بدون شک رسانه‌ها در اشکال مختلف بیشترین نقش را در حضور مردم و آگاهی‌بخشی در انتخابات دوره نهم مجلس داشته که وظیفه خود می‌دانم از همه آن‌ها قدردانی کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، راه و هدف رسانه‌ها، مردم و مسئولان را یکی دانست و تاکید کرد: طی کردن این راه بزرگ و پر گردنه تنها با همکاری، وحدت و تعامل امکان‌پذیر است که این مهم در استان کهگیلویه و بویراحمد تا حد زیادی عملی شده است.

وی رسانه‌ها را در استان کهگیلویه و بویراحمد در خط انقلاب و رهبری دانست و گفت: رسانه‌ها در این استان اعم از نوشتاری، دیجیتال، صدا و سیما و خبرگزاری‌ها در برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و قانونی نقش مهم و منحصر به فردی داشتند که بدون این نقش چنین موفقیت‌هایی ممکن نخواهند شد.

بالاترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد جنگ امروز دنیا را جنگ رسانه و فرهنگ خواند و ادامه داد: در حالی که دشمن همه تلاش خود را کرد تا این حماسه حضور مردم را نبیند ولی رسانه‌های دلسوز کشور و رسانه‌های بی‌طرف دنیا این تصاویر بی‌نظیر را از اقصی نقاط ایران اسلامی به جهانیان مخابره کردند.

نیکزاد با اشاره به مشارکت بالای 90 درصدی مردم فهیم کهگیلویه و بویراحمد در این انتخابات عنوان کرد: این استان همانند 6 دوره گذشته رتبه اول مشارکت را در کشور کسب کرد که لازم است این موفقیت بزرگ را به خالقان آن یعنی مردم تقدیم کرد.

وی، انتخابات را نماد سرنوشت مردم بر مردم دانست و اضافه کرد: در حکومت اسلامی مردم با اختیار و آزادی کامل در انتخابات شرکت می‌کنند و به نامزد مورد علاقه خود رای می‌دهند.

نماینده دولت در استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد خداوند را برای توفیق برگزاری چنین انتخابات باشکوه، سالم و رقابتی در این استان شکر گفت و خاطرنشان کرد: این حماسه بزرگ که بدون شک موجب رضایت خداوند، ولی عصر، مقام معظم رهبری و همه مردم شده است نشان از عشق و ارادت مردم به نظام اسلامی دارد زیرا حضور در انتخابات به معنی آری گفتن دوباره مردم و تجدید بیعت مجدد آن‌ها با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نیکزاد، نظم و امنیت حاکم در این انتخابات را ستود و ابراز داشت: امید است با تداوم این نظم و امنیت شیرینی و حلاوت حضور حداکثری مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات مجلس تا مدت‌ها در کام مردم باقی بماند که این مهم با همکاری رسانه‌ها، کاندیدها، هواداران آن‌ها و مسئولان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول