اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پیامی از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی صورت گرفت

قدردانی از حضور حماسی مردم استان مرکزی در انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده و پررنگ مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

قدردانی از حضور حماسی مردم استان مرکزی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی و علی‌‌اکبر شعبانی‌فرد در پیام مشترکی که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شد آورده‌اند: 12 اسفند ماه بار دیگر مردم انقلابی، مومن و ولایت‌مدار استان مرکزی با حضور پرشکوه و دندان‌شکن خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مهر تایید دیگری بر دلبستگی خویش به انقلاب و نظام زدند.

این پیام می‌افزاید: این حماسه و حضور شورانگیز و غرورآفرین یکبار دیگر همه تبلیغات و توطئه‌های شیطانی دشمنان این سرزمین از صدور قطعنامه، تحریم‌ها و بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به حضور در انتخابات را نقش بر آب کرد و بر اساس پیش‌بینی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی سیلی محکم‌تری به صورت دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی زده شد.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: دیروز سرزمین حضرت امام خمینی (ره) به فهم، هوشیاری، عشق و علاقه فرزندان خویش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک حماسی آنان به مقام عظمای ولایت بر خود بالید و شکوه بصیرت، هوشمندی و عشق به میراث گرانبهای امام راحل خود را به نمایش گذاشت.

شعبانی‌فرد و دری نجف‌آبادی در این پیام مشترک تاکید کرده‌اند: این حماسه پرشکوه حاصل پیوند عمیق مردم سرزمین آفتاب با ولایت و رهبری امت اسلامی بود و اینجانبان به عنوان خدمتگزاران مردم شریف استان از مردم ولایت‌مدار به مناسبت خلق این حماسه پرشکوه و به‌یادماندنی خالصانه تشکر می‌کنیم.

در این پیام مشترک از همه نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، عوامل هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، رسانه‌های جمعی، دستگاه قضایی، ماموران انتظامی و نظامی و امنیتی نیز تشکر و قدردانی شده است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول