اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای

استاندار کرمان از مشارکت گسترده مردم در انتخابات قدردانی کرد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان طی بیانیه‌ای از مشارکت گسترده مردم این استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

استاندار کرمان از مشارکت گسترده مردم در انتخابات قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در بیانیه قدردانی اسماعیل نجار استاندار کرمان از مشارکت گسترده مردم این استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آمده است: نسیم روح‌نواز و غرور‌آفرین حضور و حماسه دوازدهم اسفند، گلستان عشق و عظمت را در پهن دشت ایران پر گهر شکوفا ساخت.

این بیانیه می‌افزاید: این سرافرازی و پیروزی متعلق به همه آحاد ملت بزرگی است که همواره با تمسک به آرمان‌های خمینی کبیر (ره) و با بصیرت و هوشیاری در سایه فرامین ولی‌فقیه زمان، تاریخ‌ساز و حماسه‌آفرین می‌شود.

وی تصریح کرده است: کرمانیان بصیر و شریفٰ درودتان باد که همراه و همگام با همه لبیک گویان به ندای امام خامنه‌ای، طلایه تمدن فرهنگ و ولایتمداری را با مشارکت گسترده بر بلندای قله‌های سربلندی به اهتزاز در آوردید.

استاندار کرمان در این بیانیه عنوان کرده است: از این همه شکوه و بصیرت، جبهه شکر به آستان کبریایی حضرت دوست ساییده و از اعماق وجود واژه‌های سپاس و قدردانی را محضر اقشار مختلف مردم و کاندیداهایی که بستر‌ساز این غرور ملی شدند، تقدیم داشته و از اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، فرمانداران، مدیران، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، انتظامی و همچنین از نقش بی‌بدیل صاحبان فکر و اندیشه رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات تشکر و سپاسگذاری می‌کنم.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول