اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای صورت گرفت

تبریک جبهه متحد یزد برای حضور پرشور مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایان استان یزد با صدور بیانیه‌ای، حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

تبریک جبهه متحد یزد برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزای فارس از یزد، جبهه متحد اصولگرایان در استان یزد با صدور بیانیه‌ای مشارکت گسترده و بی‌نظیر مردم این استان در انتخابات را تبریک گفت.

در بخشی از این بیانیه آمده است: خروش ملت بزرگ ایران بار دیگر برج و باروی خیبریان را در هم شکست و دل‌های مشتاق مسلمین و آزادمردان جهان را در آستانه حرکت بزرگ تاریخ امیدی دوباره بخشید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سرزمین سلمان فارسی مأمن شیفتگان خاندان عصمت و طهارت، رسالت تاریخی خود را در هدایت قلوب منتظران به سرانجام رسانید و نشان داد که هر کجا اراده کفر و استکبار، آزادگی این ملت شریف را نشانه بگیرد، سرانجامی جز ذلت نخواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: جبهه متحد اصولگرایان یزد این پیروزی بزرگ را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب بر حق ایشان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که هدایت این کشتی عظیم را حکیمانه به دست پرتوان خود دارد و حضور مردم شریف تبریک گفته و سربلندی مردم غیور ایران را در همه عرصه‌ها و زمان‌ها خواستاریم.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول