اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون دانشگاهیان ایران اعلام کرد

تقویت همکاری‌های دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای آمادگی همه مراکز اموزش عالی را برای همکاری و افزایش تعاملات با دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

تقویت همکاری‌های دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی کشور بیانیه‌ای را در این خصوص منتشر کرده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

همانگونه که مستحضرید دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از دو مجموعه بزرگ آموزش عالی و یکی از دو نهاد بسیار تأثیرگذار علمی، پژوهشی نظام جمهوری اسلامی ایران، دارای چنان جایگاه رفیع و برجسته‌ای است که پیشبرد اهداف اسلامی، انسانی، علمی و پژوهشی و روان‌سازی فعالیت‌های حیاتی آن ضرورت تصدی سکانداری فرهیخته بر آن را انکارناپذیر می‌کند.

بنابراین واگذاری مسؤولیت خطیر این مجموعه بسیار گسترده به انسان متعهد و متخصصی چون حضرت عالی، با رأی قاطع اعضای محترم شورای انقلاب فرهنگی، بلاشک نشانه توانایی جامع الاطراف شما می‌باشد. کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک این انتخاب شایسته و اصلح به شما و اعضای محترم آن شورا، اعلام می‌کند که تمامی اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی این استان به‌ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی، هرگونه معاضدت، همراهی و همفکری علمی با آن مقام عالی را مباهات دانسته و از هیچ گونه تلاشی در این مسیر مضایقه نخواهد کرد.

توفیق روزافزون و سربلندی مضاعف آن عزیز را در راه اعتلای نام ایران و ایرانی در مجامع علمی و فرهنگی دنیا از حی سبحان مسئلت داریم.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول