اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری:

انتخابات تجلی اراده ملی برای ترسیم آینده‌ای بهتر است

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات آورده است: انتخابات مظهر تجلی اراده ملی برای رقم زدن آینده‌ای بهتر است.

انتخابات تجلی اراده ملی برای ترسیم آینده‌ای بهتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت 12 اسفند، آورده است: بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی در 12 اسفند ماه همسو با صحنه امواج خروشان بیداری اسلامی مسلمانان منطقه، پشت دشمنان را به خاک خواهد مالید.

این بیانیه تاکید دارد: انتخابات 12 اسفند 90 یک فرصت تاریخی و بی‌بدیل برای مردم حماسه‌ساز ایران است که خواب‏های شیطانی مثلث شوم نظام سلطه، جریان فتنه و جبهه انحرافی را برآشفته و تحت زعامت امام خامنه‏ای «مدظله العالی» با درایت و دوراندیشی، بار دیگر ضمن خلق حماسه‌ای نو، اقتدار نظام اسلامی را با حرکت شگفتی‌ساز خود به رخ جهانیان می‌کشد و دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام را مأیوس می‌کند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری ضمن تجدید عهد و بیعت با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از آحاد مردم دعوت می‌کند به پاس‌داشت ارزش‌های انقلاب و خون شهدای عزیز، یکدل و یک‌صدا در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت در پای صندوق‌های رای حضور حداکثری خود را به نمایش بگذارند و در استمرار راه پرافتخار انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های والای آن سهیم شوند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول