اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان قم عنوان شد

ملت هوشیارانه کاندیداهای اصلح را برمی‌گزیند

خبرگزاری فارس: سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان قم با صدور بیانیه‌ای به مناسبت برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ملت در انتخابات مجلس نهم با انتخابی هوشیارانه کاندیداهای اصلح را انتخاب می‌کند.

ملت هوشیارانه کاندیداهای اصلح را برمی‌گزیند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این بیانیه آمده است: بی‌تردید هم‌اکنون ایران اسلامی به کشوری تبدیل شده که نه تنها معادلات منطقه‌ای بلکه تحولات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بین‌المللی را کاملاً متأثر از مواضع اصولی و عدالت‌خواهانه خود کرده است. ظهور قدرتی جدید و ناشناخته اراده مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی پازل هماهنگ و از پیش ساخته جهان دو قطبی را بر هم زد و آغازگر سونامی غلبه اراده ملت‌ها بر حاکمان مستبد و دست نشانده شد، آنچه که هم‌اکنون در قلب دنیا سرمایه داری صنعتی در حال وقوع است، الفبای مشترکی با بیداری ملل اسلامی در منطقه خاورمیانه دارد که همانا مفهوم والای عدالت است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دقت در انتخاب نمایندگان اصلح، متعهد به مبانی و اصول انقلاب اسلامی و قانون اساسی، پاک‌دست و با سابقه‌ای شفاف و درخشان خدمتگزار و دلسوز و از طبقه ضعیف جامعه، شجاع و ظلم‌ستیز و عدالت‌طلب، آراسته به حسن خلق و آداب اسلامی، متخصص و توانمند و بیزار از کانون‌های قدرت و ثروت موجب می‌شود تا مجلسی تشکیل شود که به حق عصاره ملت بوده و با تمام توان کمر به خدمت جامعه بسته و تا تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی از پای ننشیند.

در این بیانیه اضافه شده است: سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان قم، با ارج نهادن به روح پرفتوح امام امت و شهیدان گلگون کفن و مقام معظم رهبری از آحاد مردم و بالاخص جوانان عزیز دعوت می‌کند با بزرگ شمردن و پاس‌ داشتن ارزش‌های انقلاب، یکدل و یکصدا در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور به ‌هم رسانده و همچون سال‌های گذشته و با حساسیت بیشتر ادامه راه پرافتخار انقلاب اسلامی را استمرار بخشند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول