اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/213

انتخابات امروز پاسخی به دوگانگی سیاست دشمن است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند گفت: دوگانگی رفتار سیاسی دشمن در قبال ملل مختلف جهان و منطقه، بیداری بیش از پیش امت اسلامی ایران و دیگر مردم منطقه را فراهم کرده و نمونه آن انتخابات امروز است.

انتخابات امروز پاسخی به دوگانگی سیاست دشمن است

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نظام به اصطلاح دموکراسی غربی، رأی‏گیری و انتخابات را نشانه‏ای از آزادی می‏دانند.

وی ادامه داد: همین نظامی که رأی‏گیری و حضور مردم در پای صندوق‏های رأی را مصداقی از مردم‏سالاری می‏داند، به کمرنگ جلوه دادن حضور مردم ایران و سوریه می‏پردازد.

علاءالدینی اضافه کرد: مردم مسلمان سوریه در هفته‏ای که گذشت، با اکثریت آرا به قانون اساسی این کشور رأی مثبت دادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: سلطه‏گران، سران استکبار جهانی و ایادی منطقه‏ای آنها این طلیعه حضور را با تمسخر خود، فرمایشی می‏خوانند.

وی دشمنان را کوردلانی بی‏منطق خواند و افزود: دشمن کوردل و بی‏منطق استکباری نور را در وجود ملل مسلمان جهان نمی‏بیند و همواره قصد و نیت کم‏رنگ نشان دادن حماسه‏های ضداستبدادی آنها را در سر می‏پروراند.

علاءالدینی دشمن را در صدد بی‏عقل نشان دادن کشیدن مردم مسلمان جهان خواند و افزود: یکی از روش‏های نوین دشمنان غربی بی‏عقل نشان دادن مردم ملل مسلمان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند تصریح کرد: عده‏ای در عربستان سعودی اعلام کرده‏اند که تا یک ماه برای پیروزی شورشی‏های سوری در قنوت نمازهای جمعه دعا می‏کنند.

وی اضافه کرد: این برخورد دوگانه غرب علیه مردم ملل مختلف جهان موجبات آگاهی از روش‏های رفتاری غرب و دلگرمی ظلم‏ستیزان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول