اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قزوین:

مردم به مسئولان برگزارکننده انتخابات اعتماد دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار قزوین گفت: مردم و نامزدها به مسئولان برگزاری انتخابات اطمینان و اعتماد کامل دارند.

مردم به مسئولان برگزارکننده انتخابات اعتماد دارند

سعید میربها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مردم و نامزدها به مسئولان برگزاری انتخابات اطمینان و اعتماد کامل دارند که با این شور و نشاط در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی افزود: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور سالم کاندیداها باعث شد که یک فضای رقابتی سالم در انتخابات به وجود بیاید، لذا از تمام هواداران و کاندیداهای آنها به منظور ایجاد شور و نشاط در فضای تبلیغاتی تشکر می‌کنم.

میربها در ادامه گفت: باید از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در آستانه انتخابات به دلیل سخنان رهگشا و امیدبخش ایشان که همیشه شامل حال مردم ایران بوده است تشکر کنیم.

فرماندار قزوین که در نخستین ساعات رأی‌گیری به تمامی نقاط حوزه انتخابی قزوین سرکشی کرده بود، بصریح کرد: امروز از ساعات اولیه روز در شهرهای اقبالیه، ناصرآباد و محمو آباد حضور داشتم و تمام شعب، رأی‌گیری را از نخستین دقایق زمان قانونی رأی‌گیری آغاز کرده‌اند و همکاران بنده و عوامل اجرایی و بازرسی حضور لازم را تا پایان برگزاری انتخابات در پای صندوق‌های رأی دارند.

میربها بیان کرد: عوامل اجرایی در 620 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابی قزوین از ساعات اولیه صبح در محل‌های اخذ رأی مستقر شده‌اند و مشغول رأی‌گیری از مردم هستند.

این مقام مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه همراه داشتن کارت ملی برای رأی دادن چقدر ضروری است، عنوان کرد: عملیات رأی‌گیری با داشتن شناسنامه صورت می‌گیرد و وجود کارت ملی فقط به دلیل تست و آزمون سیستم رایانه‌ای بوده و تنها با داشتن شناسنامه نیز رأی دادن امکان‌پذیر است.

وی در ادامه عنوان کرد: در شناسنامه‌های جدید به دلیل درج شماره ملی در آنها نیازی به کارت ملی نیست.

میربها حضور مردم در مساجد و مدارس و شعب اخذ رأی برای رأی دادن را نشان از اعتقاد آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: در برگزاری انتخابات مردم  به مجریان  اطمینان دارند، اگر این اطمینان وجود نداشت حضور مردم کم‌رنگ بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول