اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی پیش‌بینی کرد

مشارکت بالای 60 درصدی مردم آذربایجان غربی در انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی مشارکت بالای 60 درصدی مردم آذربایجان غربی را در انتخابات مجلس نهم پیش‌بینی کرد.

مشارکت بالای 60 درصدی مردم آذربایجان غربی در انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ابراهیم فتح‌اللهی عصر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد انتخاباتی آذربایجان غربی که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای حتی ساعت‌ها قبل از آغاز رسمی انتخابات شیرینی و حلاوت این حضور پرشکوه را چندین برابر کرده است.

وی افزود: اصلی‌ترین پیروزی این دوره از انتخابات حضور مردم است که حتی با تهدیدهای دشمنان و معاندان نظام با مشارکت گسترده در پای صندوق های رای حضور به هم رساندند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه مشکلاتی در میان کاندیداها وجود ندارد، تصریح کرد: در طول 3 ماه گذشته اخبار و گزارشات مربوط به انتخابات را لحظه به لحظه ارسال کردیم و در این راستا خبرنگاران رسانه‌های مختلف نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

فتح‌اللهی با اشاره به حضور اکثریت مردم بعد از چندین ساعت از آغاز انتخابات گفت: خبرنگاران و اعضای ستاد انتخاباتی استان با حساس دانستن مسئله از نخستین ساعات اخذ رای در شعبات حضور داشتند و به دلیل وجود حس همکاری در تمام ارگان‌ها و نهادها مانند مخابرات، وزارت ارشاد و آموزش پرورش این امر مهم با موفقیت به سرانجام رسید.

رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه با تمامی فرمانداران ارتباط لحظه به لحظه برقرار است، اظهار داشت: در 17 فرمانداری استان هر لحظه اخبار انتخاباتی به استانداری آذربایجان غربی گزارش می‌شود و مشکلاتی که در 3 شعبه وجود داشت را کنترل و حل کردیم.

وی گفت: کاندیداها می توانند اعتراضات خود را تا 2 روز بعد ار انتخابات گزارش کنند همچنین خبرنگاران می‌توانند با انتشار به موقع اخبار شور سیاسی را بالا ببرند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول