اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

حضور کرمانی‌ها در انتخابات تحسین‌برانگیز است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: حضور مردم استان کرمان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تحسین‌برانگیز است.

حضور کرمانی‌ها در انتخابات تحسین‌برانگیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برنده اصلی انتخابات امروز ملت بزرگ ایران است که با حضور خود غیرت و همت را به منصه ظهور گذاشتند.

وی حضور مردم استان کرمان را در انتخابات مجلس شورای اسلامی تحسین برانگیز عنوان کرد و افزود: در بازدیدهایی که از شعب اخذ رأی داشتم، شور و هیجان مردم کرمان قابل مشاهده بود.

نجار تصریح کرد: امروز شاهد شادابی و سرزندگی در سراسر استان کرمان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: هر رأیی که امروز به صندوق‌ها ریخته شد، تیری به قلب دشمنان بود و آنان را مأیوس‌تر از قبل می‌کند.

استاندار کرمان عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از مدت‌ها قبل برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات می‌کردند که با حضور حماسی مردم این امر میسر نشد.

نجار افزود: به نظر بسیاری از صاحب‌نظران سیاسی، نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است و نخستین دلیل این حساسیت بیداری اسلامی در منطقه است که دیکتاتورها یکی پس از دیگری سقوط کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است، گفت: نگاه کشورهای اسلامی بعد از این نیز به ایران است تا کار و راه خود را ادامه دهند.

نجار تصریح کرد: دشمنان کشور ما اذعان دارند که سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال می‌کنند تا ملت ایران را مستأصل کنند، اما نه تنها توجهی به این مسئله نشد، بلکه حضور حداکثری را نیز در انتخابات داشتیم و همه به وظیفه دینی و الهی خود عمل کردند.

استاندار کرمان بیان داشت: حضور مردم در انتخابات کمتر از نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیست و این همت ستودنی است.

وی حضور جوانان را در انتخابات امروز پررنگ و با شادابی عنوان کرد و گفت: جوانان امروز با عشق و علاقه خاصی به میدان آمده بودند که چشمگیر بود. 

نجار به برگزاری انتخابات رایانه‌ای در شهرستان شهربابک اشاره کرد و افزود: تمام تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای در کشور اندیشیده شده و شهربابک نیز به‌عنوان شهرستان پایلوت در کرمان انتخاب شد.

نجار دلیل انتخاب شهربابک را برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای تک حوزه‌ای بودن این شهرستان بیان کرد و افزود: در صورت موفقیت‌آمیز بودن این طرح در سال‌های آینده انتخابات کل کشور به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود که کارها به صورت آسان‌تر انجام می‌گیرد.

وی گفت: هیچ ترفندی اعم از تحریم،‌ تهدید و ... نمی‌تواند خللی در اراده آهنین ملت ایران به وجود آورد.

نجار اظهار داشت: تقاضای ما این است که همه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، این حضور حداکثری به معنی افزایش امنیت ملی و اقتدار و عزت بیشتر مملکت است.

وی افزود: واجدان شرایط رأی در استان کرمان یک میلیون و 822 هزار و 583 نفر هستند که با 10 درصد افزایش حدود 2 میلیون و 600 هزار تعرفه به استان کرمان ارسال شده است.

نجار عنوان کرد: برای هر حوزه انتخابیه و شعبه‌های اخذ رأی تعدادی تعرفه در اختیار گذاشته شده و در صورتی که با کمبود مواجه شدند‌ از تعرفه‌های ذخیره شده و یا شعبه مجاور تأمین می‌شود.

استاندار کرمان ابراز داشت: حضور در انتخابات تا انتها باید بر مدار قانون پیش برود از ابتدای کار تأکید ما بر اجرای کامل و قانونمند بوده و این امر تنها مربوط به دست‌اندرکاران انتخابات نیست.

وی تصریح کرد: مردم، ناظران، بازرسان و مجریان انتخاباتی همه ملزم به رعایت قانون هستند.

نجار خاطرنشان کرد: هدف و رسالت ما انجام تکلیف است و نتیجه را باید به خداوند واگذار کنیم.

وی افزود: هر‌کس که انتخاب شود، باید از عهده رسالت سنگینی برآید و همه باید به این فرد کمک کرده و کسانی نیز که انتخاب نشده‌اند، قانون را رعایت کرده و در صورتی که نظری دارند‌ از راه قانونی وارد شوند.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول