اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-368

مادر شهید: به خاطر خون شهیدم در انتخابات شرکت کردم

خبرگزاری فارس: مادر شهید علی حسینی که با وجود کهولت سن و بیماری خود با کمک همسرش در پای صندوق رأی حضور پیدا کرده بود، حراست از خون پسر شهیدش و لبیک به ندای مقام معظم رهبری را عامل اصلی حضور خود در پای صندوق‌ رأی اعلام کرد.

مادر شهید: به خاطر خون شهیدم در انتخابات شرکت کردم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، این مادر شهید که دقایقی پیش برای شرکت در انتخابات در سر صندوق رأی در خیابان مدرس حضور پیدا کرده بود، از آحاد ملت ایران درخواست کرد که برای حراست از خون شهدا در انتخابات حضور پیدا کنند. وی افزود:‌ امروز هیچ بهانه‌ای برای نرفتن به پای صندوق‌های رأی پذیرفتنی نیست و همه باید حضور در صحنه را وظیفه خود بدانند.

 

*20 دقیقه در صف رأی دادن بودم

یکی از ورزشکاران بیرجندی نیز در پاسخ اینکه چرا در پای صندوق‌های رأی حضور یافته اظهار داشت:‌ لبیک به ندای مقام معظم رهبری مهم‌ترین دلیل حضور در پای صندوق‌های رأی بود.

مصطفی ترابیان در مورد مشخصه‌های انتخاب اصلح نیز گفت: مقام معظم رهبری معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح را بیان کردند و علاوه بر این چون تجربه کمی در مسائل سیاسی دارم با مشورت با سایرین فرد مورد نظر را انتخاب کردم.

وی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را وصف‌نشدنی توصیف کرد و اظهار داشت: برای انداختن رأی در صندوق 20 دقیقه در صف بودم و اصلا انتظار چنین جمعیتی در این مکان را نداشتم.

 

*نماینده باید بتواند گرهی از مشکلات منطقه را حل کند

یکی از روحانیون بیرجندی نیز به خبرنگار فارس در بیرجند گفت: حضور در انتخابات برای ملت ایران به یک امر بدیهی تبدیل شده و زمانی که مراجع عظام حضور در انتخابات را واجب اعلام می‌کنند هیچ جای تردید برای این حضور باقی نمی‌ماند.

حجت‌الاسلام محمد استانیستی ادامه داد: ما به فردی رأی می‌دهیم که بتواند گرهی از مشکلات این منطقه را باز کند و اهل بندبازی نیز نباشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول