اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مردم از روی ایمان و انگیزه در انتخابات حضور دارند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: مردم از روی ایمان و انگیزه در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

مردم از روی ایمان و انگیزه در انتخابات حضور دارند

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات افزود: با گزارشات ارائه شده حضور مردم در پای صندوق‌های رای بسیار خوب است.

وی با اشاره به ولایت مداری مردم ایران افزود: با توجه به عقبه‌ای که مردم ایران در صحنه‌های مختلف و سرنوشت ساز از خود با جا گذاشته‌اند، انتظار می‌رفت که این گونه باشکوه در انتخابات حاضر شوند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مردم با حضور در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کارنامه‌ای درخشان از خود به جای گذاشته‌اند، ادامه داد: آخرین خاطره حضور باشکوه از سوی مردم حضور 92 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری بود که موجب غافلگیری دشمنان شد.

وی اذعان داشت: نمی‌توان گفت در این دوره از انتخابات چند درصد از واجدان شرایط در انتخابات شرکت می‌کنند، ولی می‌توان گفت، که این انتخابات با حضور درصد بیشتری از مردم همراه باشد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به ازدحام جمعیت در ساعات اولیه رای گیری در حوزه‌های انتخابی زنجان افزود: این امر نشان از اهمیت انتخابات و آگاهی مردم دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم زنجان همواره در صحنه بوده و در انتخابات ریاست جمهوری نیز حضوری باشکوه داشته‌اند، افزود: در این دوره از انتخابات نیز مردم زنجان با حضوری چشمگیر حمایت خود از نظام و مطیع امر ولایت فقیه بودن را به همگان ثابت می‌کنند.

استاندار زنجان با اشاره به تبلیغات دشمنان در زمینه حضور نداشتن مردم در صحنه انتخابات افزود: دشمنان همواره به  کار مبادرت ورزیده و در تلاش برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم بوده‌اند، که خوشبختانه این امر با حضور باشکوه مردم خنثی شده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول