اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 352

خبرنگاران: شرکت در انتخابات اوج بصیرت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: خبرنگاران نوشهر و چالوس شرکت در انتخابات را اوج بصیرت ایران اسلامی عنوان کردند.

خبرنگاران: شرکت در انتخابات اوج بصیرت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، جمعی از خبرنگاران شهرستان‌های نوشهر و چالوس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس حضور و مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ستودند.

خبرنگار و نماینده  روزنامه بشیر در نوشهر و چالوس گفت: شرکت در انتخابات اوج بصیرت ملت ایران است.

سپیده پورشعبان اظهار داشت: شرکت گسترده مردم ما در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرینی بر پیروزی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود.

وی تصریح کرد: ملت ما ثابت کرد با وجود همه تهدیدها و تحریم‌ها همچنان پابرجا و محکم ایستاده است و ذره‌ای از این تهدیدها نخواهد هراسید.

زهرا راه گل خبرنگار روزنامه دیار سبز نیز گفت: حضور در انتخابات نشانگر حس مسئولیت‌پذیری ما نسبت به توسعه و آبادانی منطقه و نیز احقاق حقوق‌مان توسط شخصی که با آرای ما و بر مبنای مطالعه و بینش به خانه ملت راه می‌یابد، است.

وی اظهار داشت: شهرستان‌های چالوس و نوشهر در گذر از منابع خدادادی و موقعیت جغرافیایی که از جمله مهم‌ترین و تاثیرگذارترین شهرهای استان و حتی شمال کشور محسوب می‌شوند، با وجود دارا بودن استعدادهای بالا و شرایط خاص، توجه ویژه مسئولان در بعد کلان به ویژه در خانه ملت را می‌طلبد تا روند توسعه در این خطه شتاب بیشتری به خود بگیرد.

راه گل افزود: انتخابات فرصتی است تا با توجه به اهداف و برنامه‌های کاندیداها آنچه را که به توسعه بیش از پیش منطقه نزدیک‌تر است را مورد توجه قرار داده و فردی که اندیشه‌ای نزدیک‌تر به مردم و مطالبات‌شان دارد را برگزینیم.

حسن قمی خبرنگار خبرگزاری مهر نیز اذعان کرد: حضور پرشور مردم در شرایط کنونی نقش برجسته‌ای در مسیر حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دارای پیام روشن به تمام تهدیدات و تحریم‌هاست که در شش ماه گذشته از طریق رسانه‌های بیگانه و معاند علیه ایران اسلامی صف‌آرایی شده است.

وی بیان کرد: حضور امروز مردم در پای صندوق‌های رای از منظر تحولات بیداری اسلامی نوع آرایش گروه‌های سیاسی کشور از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. مطمئنا انتخاب آگاهانه اقشار مختلف در انتخابات مجلس نهم، در جهت تقویت مجلس مقتدر و متعالی خواهد بود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول