اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان هندیجان:

با هرگونه تخلف انتخاباتی برخورد می‌شود

خبرگزاری فارس: دادستان هندیجان گفت: با افرادی که بخواهند با تخلفات انتخاباتی خود چهره نظام را خدشه‌دار کنند به سختی برخورد می‌کنیم.

با هرگونه تخلف انتخاباتی برخورد می‌شود

سیدعبدالمطلب رضاعلیزاده روشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: نظم و امنیت حوزه‌های انتخابی تاکنون به بهترین شکل ممکن در سطح شهرستان برقرار شده و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه مشاهده نشده‌ است.

وی با بیان اینکه متخلفان انتخاباتی به سختی مجازات خواهند شد تصریح کرد: با کسانی که قصد خدشه وارد کردن به چهره نظام و بر هم زدن نظم شعبه‌های انتخاباتی را داشته باشند به شدت برخورد خواهیم کرد.

دادستان هندیجان با بیان اینکه نیروهای انتظامی در سراسر شهرستان کار نظارت بر اجرای انتخابات را بر عهده دارند افزود: در تمام شعبه‌های انتخاباتی شهرستان هندیجان نیروی انتظامی، اعضای هیئت‌های اجرایی و نمایندگان فرمانداری و هیئت بازرسی انتخابات به طور تمام وقت حضور دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف که قصد لطمه زدن به سلامت انتخابات را داشته باشد از آن جلوگیری و به مراجع قضایی گزارش می‌دهند.

علیزاده روشن خاطرنشان کرد: علاوه بر آن نیروهای ناظر بر انتخابات با آمادگی کامل خود کار پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی را نیز بر عهده دارند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که این دوره از انتخابات نیز به مانند دوره‌های گذشته با نظم و امنیت برگزار شده و شاهد پرشکوه مردمی در پای صندوق‌های رأی باشیم.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول