اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه پیشگیری از جرایم انتخاباتی خراسان رضوی خبر داد

برکناری 8 مدیر خراسانی به دلیل تخلفات انتخاباتی ‌

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه پیشگیری از جرایم انتخاباتی خراسان رضوی از برکناری هشت مدیر خراسان رضوی به دلیل تخلفات انتخاباتی خبر داد.

برکناری 8 مدیر خراسانی به دلیل تخلفات انتخاباتی ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سید امیر مرتضوی عصر امروز در نشستی خبری پیرامون اقدامات انجام شده برای انتخابات 12 اسفند، با اشاره به عزل برخی مدیران خراسانی اظهار داشت:‌ هشت نفر از مدیران این استان به دلیل تخلف‌های انتخاباتی در زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از مسئولیت خود برکنار شدند.

وی افزود: این افراد به دلیل تخلف‌هایی مانند استفاده از امکانات دولتی، حمایت از نامزدهای انتخاباتی و انجام تبلیغات برای آنان از مقام خود عزل شدند.

معاون دادگستری خراسان رضوی ادامه داد:‌ همچنین پرونده دو نفر دیگر مدیران این استان به دلیل ارتکاب تخلف‌های مشابه توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در دست بررسی است و نتایج آن به زودی اعلام می‌شود.

 

تشکیل 10 پرونده قضایی تخلفات انتخاباتی در خراسان رضوی

 

وی با بیان اینکه تاکنون 10 پرونده قضایی در ارتباط با جرایم انتخاباتی در خراسان رضوی تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: برای تعدادی از نامزدهای فعلی، روسای ستادها و هوادارها پرونده تشکیل شده است که البته به دلیل محدودیت قانونی پرونده نامزدها فعلا در جریان نیفتاده است.

وی یادآور شد:‌ مواردی همچون راه‌اندازی کارناوال‌ها، افترا و تشویش اذهان عمومی از جمله این جرایم است.

مرتضوی تصریح کرد: همچنین در مشهد نیز دو نامزد به تخریب یکدیگر پرداخته‌اند که به محض مشخص شدن جزئیات و تشکیل پرونده رسیدگی خواهیم کرد.

 

برخی نامزدهای انتخاباتی پشت لوای نام‌های مقدس اهداف خود را پیش می‌برند

 

معاون پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه متاسفانه برخی نامزدهای انتخاباتی پشت لوای نام‌های مقدسی همچون عدالت، صداقت، ولایت و قانون‌مداری اهداف خود را پیش می‌برند، اظهار داشت:‌ کسانی که خود را حامی ولایت معرفی می کنند باید خود را ملتزم به اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب بدانند و وعده و وعیدهای خلاف قانون ندهند.

رئیس کارگروه پیشگیری از جرایم انتخاباتی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه اگر نامزدها این فرمایشات را رعایت می‌کردند، دیگر شاهد بداخلاقی‌های انتخاباتی نبودیم، گفت:‌ برگزاری جلسات با اسراف فراوان، تخریب یکدیگر در فضای مجازی و پیامک‌ها، راه‌اندازی کارناوال‌ها و تبلیغات زودتر از موعد قانونی از دیگر موارد بی‌احترامی به قانون است و این در حالی است که قانون انتخابات مجلس محصول تصویب این افراد است و کسی که باید بیشترین احترام را بگذارد، خود این افراد هستند.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول