اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 261

پیرفلک: هرگونه تخلف انتخاباتی متوجه کاندیداهاست

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: هرگونه تخلف انتخاباتی توسط طرفداران حتی اگر مورد تایید مسئول ستاد انتخاباتی نباشد، متوجه کاندیداهاست و مسئولیت تخلف بر عهده مسئول ستاد است.

پیرفلک: هرگونه تخلف انتخاباتی متوجه کاندیداهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک ظهر امروز در نشست مسئولان ستادهای انتخاباتی کاندیداهای مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه و جویبار با تاکید بر ثبت و ضبط هر نوع تخلفات انتخاباتی اظهار داشت: برگزاری ستاد انتخاباتی در شش نقطه قائمشهر، جویبار، شیرگاه، پل سفید، کیاکلا و گیل‌خواران قانونی است و ستادهای مستقر در بخش‌ها، روستاها و شهرهای دیگر باید قبل از روز پنجشنبه اقدام به جمع‌آوری ستادهای خویش کنند.

وی عنوان کرد: هرگونه تخلف انتخاباتی توسط طرفداران حتی اگر مورد تایید مسئول ستاد انتخاباتی نباشد، متوجه کاندیداهاست و مسئولیت تخلف به عهده مسئول ستاد است.

فرماندار قائمشهر با اشاره به بیان یک منبع موثق درباره نمونه بودن شور انتخاباتی میدان طالقانی در مازندران و سطح کشور خاطرنشان کرد: باید حرمت میدان طالقانی که نماد حماسه‌ها و ارزش‌ها و یادآور رویدادهای بزرگ انقلاب و تظاهرات ضد طاغوتی است و نماز شهدای شهرستان قائمشهر در این میدان اقامه شد از سوی کاندیداها و هوادارانشان حفظ شود، تا این شور مثال‌زدنی به نمونه تخلفات انتخاباتی تبدیل نشود.

وی با بیان این مطلب که هیچ گزارش تخلف انتخاباتی بدون سند و مدرک ارائه نمی‌شود، از تمام مسئولان ستادهای انتخاباتی خواست تا در این دو روز پایانی تا انتخابات، قبل از ثبت و ضبط تخلف از سوی گروه‌های نظارتی از بروز هرگونه تخلف جلوگیری به عمل آورند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول