اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان اعلام کرد

تخلفات انتخاباتی در کمترین زمان رسیدگی می‌شود/ برخورد قاطع با متخلفان

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل دادگستری کردستان با اشاره به با اهمیت بودن انتخابات دوره نهم مجلس گفت: تخلفات انتخاباتی در کمترین زمان توسط دستگاه قضائی رسیدگی می‌شود.

تخلفات انتخاباتی در کمترین زمان رسیدگی می‌شود/ برخورد قاطع با متخلفان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اکبر گروسی عصر امروز در ششمین جلسه شورای قضایی استان از اصحاب رسانه و نامزدهای انتخاباتی خواست قوانین و مقررات انتخاباتی را به صورت کامل رعایت کنند.

وی بر لزوم خدمت‌رسانی مطلوب به مردم از طرف مسئولان تاکید کرد و افزود: وظیفه دستگاه قضایی در انتخابات پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی است.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان به حضور همیشگی مردم این استان در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در فضایی آرام و مناسب و با حضور پرشور و حداکثری مردم استان برگزار شود.

گروسی توجه جدی به رعایت قوانین انتخاباتی را متذکر شد و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و نامزدهای انتخاباتی باید با هوشیاری کامل قوانین انتخاباتی را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه اکثر رسانه‌ها و نامزدها به رعایت قوانین انتخاباتی توجه دارند، اما اگر تخلفاتی مشاهده شود دستگاه قضائی موظف است خارج از نوبت به موضوع رسیدگی کرده و اقدام قانونی را به عمل آورد.

وی به مشکلات دستگاه‌های تابعه قضائی در حوزه مالی نیز اشاره کرد و گفت: در سفرهای استانی هیئت دولت به استان کردستان پاره‌ای از این مشکلات مورد توجه واقع شد، ولی متاسفانه مشکلات برخی از دستگاه‌ها همچون زندان‌ها و پزشکی قانونی رفع نشده است.

گفتنی است، در ادامه این جلسه هر یک از مدیران دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه مشکلات مالی حوزه کاری خود را بیان کرده و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول