اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 245

واحدی: هنوز تخلف انتخاباتی در مازندران گزارش نشده است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بازرسی ستاد انتخابات مازندران خاطرنشان کرد: تاکنون هیچگونه مورد تخلفی در مازندران گزارش نشده است.

واحدی: هنوز تخلف انتخاباتی در مازندران گزارش نشده است

شعبانعلی واحدی امروز در حاشیه نشست آموزشی و توجیهی هیئت بازرسی انتخابات محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه هیئت‌های بازرسی در سه مرحله قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات مسئولیت صیانت از آرا را بر عهده دارند، تصریح کرد: تمام بازرسان و سربازرسان حوزه‌های انتخابیه سراسر مازندران مشخص شد و ابلاغ آنها نیز صادر شده است.

واحدی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در مرحله کلاس‌های توجیهی و آموزشی هستیم تا بتوانیم در روز 12 اسفند همراه و همگام با ملت شریف ایران اسلامی، انتخاباتی باشکوه و به دور از تخلف برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در این دوره به لحاظ جایگاه قانونی تبلیغات، 14 مورد مجاز و 18 مورد غیرمجاز اعلام شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون در هیچ جای مازندران مورد خاصی از تخلف گزارش نشده است و امیدواریم در روزهای پایانی تبلیغات نیز موردی از تخلف نداشته باشیم و بتوانیم یک انتخابات سالم و گسترده‌ای را در مازندران برگزار کنیم.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران از بازرسان انتخابات خواست تا با رعایت کامل بی‌طرفی و احترام به قانون جای هیچگونه حرف و حدیثی را باقی نگذارند.

واحدی در پایان از همه مردم تقاضا کرد تا در راستای منویات مقام معظم رهبری با حضور گسترده و پرشور خود در پای صندوق‌های رأی یک شیرینی دیگر به کام دوستداران نظام برسانند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول