اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهنشان:

هیچ تخلف انتخاباتی در شهرستان ماهنشان مشاهده نشد

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهنشان گفت: هیچ تخلف انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخابی در شهرستان ماهنشان مشاهده نشده است.

هیچ تخلف انتخاباتی در شهرستان ماهنشان مشاهده نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور محمدپور‌ در دیدار استاندار از ستاد انتخابات شهرستان ماهنشان اظهار داشت: در حال حاضر هیچ تخلف انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخابی در شهرستان ماهنشان مشاهده و گزارش نشده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به فضای انتخاباتی موجود در شهرستان ماهنشان و شور و احساسی که در میان مردم وجود دارد، مشارکت گسترده‌ای در این شهرستان پیش‌بینی می‌شود.

در ادامه این جلسه معاون فرماندار ماهنشان نیز با اشاره به اینکه 59 شعبه اخذ رای در شهرستان ماهنشان مشخص شده است، اظهار داشت: 26 شعبه اخذ رای در بخش مرکزی شهرستان ماهنشان و 33 شعبه نیز در انگوران دهستان بوغدا کندی ایجاد می‌شود.

علی عزیزی با اشاره به اینکه عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان ماهنشان 421 نفر است، خاطرنشان کرد: 210 محافظ صندوق و 138 ناظر در شعبات اخذ رای دوره نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت دارند.

معاون فرماندار ماهنشان تصریح کرد: در مجموع 979 نفر در زمینه انتخابات در شهرستان ماهنشان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 20 هزار برگه‌ تعرفه رای در شهرستان ماهنشان پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: 23 هزار نیز تعرفه در انگوران و دهستان بوغدا کندی، 35 هزار برگه در ایجرود و بخش مرکزی و 9 هزار برگه تعرفه رای نیز در شهر حلب پیش‌بینی شده است.

عزیزی با اشاره به اینکه انتخابات یک رویداد ملی و گامی مهم در راستای تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری محسوب می‌شود، ادامه داد: با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرستان ماهنشان، انگوران و بوغدا‌کندی 25 هزار و 394 نفر واجد رای هستند.

وی اظهار داشت: پیش‌بینی اولیه شعب رای، ارتباط مستمر و انجام به موقع ارتباطات با اداره کل سیاسی استانداری، ارسال آخرین وضعیت انتخابات به استانداری، پایش و شناسایی معتمدین به منظور عضویت در هیئت‌های اجرایی، رصد تحرکات و اقدامات فعالیت‌های احتمالی نامزدها، دیدارهای مردمی و ده‌گردشی‌ها، جلوگیری از ایجاد تفرقه در بین مسئولان اجرایی، استفاده از ظرفیت کامپیوترها و چاپگرهای شهرستان ماهنشان، برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضای هیئت‌های اجرایی و تامین 146 دستگاه خودرو مورد نیاز در روز انتخابات از جمله اقدامات و برنامه‌های ستاد انتخابات شهرستان ماهنشان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول