اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان اصفهان:

مردم مستندات تخلفات انتخاباتی را به هیئت‌های بازرسی ارائه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات اصفهان با بیان اینکه فردا و پس فردا هرگونه تبلیغ از سوی کاندیداهای انتخابات ممنوع است، گفت: مردم مستندات تخلفات انتخاباتی را به هیئت‌های بازرسی ارائه کنند.

مردم مستندات تخلفات انتخاباتی را به هیئت‌های بازرسی ارائه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد زیویار ظهر امروز در جلسه هیئت‌های بازرسی استان با بیان اینکه هیئت بازرسی استان به تمامی کاندیداها نسبت به رعایت قوانین و مقررات انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کند، اظهار داشت: نامزدهای انتخابات هواداران خود را نیز ملزم به رعایت قانون بدانند.

وی افزود: در جریان تبلیغات انتخاباتی تخلفات جدی صورت نگرفته و در موارد گزارش شده نیز ضمن تذکر لازم، مراتب به مراجع قانونی اعلام شده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان اصفهان بیان داشت: هیئت بازرسی استان جهت پایش جریان انتخابات و روز برگزاری انتخابات با به کارگیری بیش از 2 هزار و 500 بازرس و بازرس ویژه آمادگی کامل برای اجرای وظایف قانونی خود دارد.

وی یادآور شد: هیئت بازرسی استان اصفهان برای حضور پرشور و شاداب و اطمینان مردم از برگزاری انتخابات سالم با تمام توان تلاش می‌کند.

زیویار با اشاره به اینکه 15 حوزه اصلی و 30 حوزه فرعی در هیئت بازرسی آماده دریافت گزارش‌های لازم در روز پنجشنبه است، تاکید کرد: تبلیغات در این روز ممنوع است همچنین در روز جمعه که روز رای‌گیری است از مردم درخواست می‌شود هرگونه تخلف را که مشاهده می‌کنند، مستندات آن را به دفتر هیئت‌های بازرسی اعلام کنند.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول