اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر خبر داد

ازدحام مردم در شعب اخذ رأی حوزه انتخابی ماهشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر از حضور بی‌سابقه و ازدحام مردم شهرستان ماهشهر در پای صندوق‌های رأی خبر داد.

ازدحام مردم در شعب اخذ رأی حوزه انتخابی ماهشهر

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات روز 12 اسفند نسبت به دوره‌های گذشته به مراتب بیشتر بوده و چنین حضوری بی‌سابقه بوده‌است.

وی با بیان اینکه تمام شعبه‌های اخذ رأی در حوزه انتخابی ماهشهر تاکنون پر ازدحام بوده‌اند تصریح کرد: مجموع 226 شعبه اخذ رأی در شهرستان‌های ماهشهر، بندرامام‌خمینی، هندیجان و امیدیه با ازدحام مردم از ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری مواجه شده‌اند.

فرماندار ماهشهر افزود: در شهرستان ماهشهر تعداد 124 صندوق، در بندرامام‌خمینی 25 صندوق، در شهرستان هندیجان 33 صندوق و در حوزه امیدیه 69 صندوق اخذ رأی مستقر شده‌است.

حیاتی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مشکلی مشاهده نشده‌است خاطرنشان کرد: از شروع رأی‌گیری تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر تخلف در شعبه‌های رأی به فرمانداری ماهشهر ارائه نشده و انتخابات با نظم در حال برگزاری است.

وی با اعلام وجود 175 هزار نفر واجد شرایط در شهرستان ماهشهر اظهار کرد: پیش‌بینی ‌می‌شود که در حدود 70 درصد از مردم شهرستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

فرماندار ماهشهر در پایان با بیان اینکه تمام امکانات لازم برای برقراری امنیت و سلامت انتخابات فراهم شده‌است گفت: با همکاری نیروی انتظامی شهرستان‌های ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام نظم و امنیت انتخابات در این حوزه‌ انتخابی برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول