اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه پایداری استان زنجان:

حضور مردم در انتخابات هوشمندانه بود

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری استان زنجان گفت: مردم امروز با بصیرت و هوشمندانه در پای صندوق‌های رای حضور یافته و با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید پیمان می‌کنند.

حضور مردم در انتخابات هوشمندانه بود

محمد رضا میر محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان دادند، که همواره به منویات مقام معظم رهبری توجه کرده و به رهبر فرزانه انقلاب لبیک‌ می‌گویند.

وی با بیان اینکه مردم در صف‌های طولانی منتظر رای دادن هستند، اضافه کرد: مردم هوشمندانه در پای صندوق‌های رای حضور یافته و با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید پیمان می‌کنند.

سخنگوی جبهه پایداری استان زنجان با اشاره به اینکه نماینده مردم باید مشکلات جامعه را رصد کرده و برای حل این مشکلات تلاش کند، تصریح کرد: تصویب قوانینی مناسب برای حل مشکلات مردم از دیگر وظایف نمایندگان است.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود خواسته‌های خود را شفاف اعلام می‌کنند، خاطرنشان کرد: حضور گسترده در انتخابات دفاع از آرمان‌های امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

میر محمدی با تقدیر از فعالیت رسانه‌ها و مطبوعات در زمینه اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای یادآور شد: اطلاع‌رسانی‌های مطلوب موجب جذب حداکثری مردم برای حضور در انتخابات شده است.

وی با اشاره به اینکه پشتکار رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت مردم مطلوب است، خاطرنشان کرد: مردم با این حضور گسترده به دشمنان می‌فهمانند که توطئه‌های آنان در اراده مردم تاثیری ندارد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول