اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

بازنده اصلی در انتخابات دشمنان هستند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: بازنده اصلی در انتخابات مجلس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

بازنده اصلی در انتخابات دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده صبح امروز در آیین بازدید از شعب اخذ رای همراه با خبرنگاران اظهار داشت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی برنده‌های اصلی اقشار مختلف مردم هستند چرا که با لبیک‌گویی به پیام مقام معظم رهبری برای ناامید کردن دشمنان نظام پای صندوق‌های اخذ رای حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: در ایام مجاز برای تبلیغات کاندیداها فرصتی داشتند با رویکرد و رفتاری که از خود نشان می‌دهند ولایتمداری و پایبندی خود به قوانین مصرح را به اثبات برسانند همچنین در ایام تبلیغات شور سیاسی و اجتماعی زیادی در جامعه حاکم شده بود.

این مسئول به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی از حساسیت مضاعفی برخوردار است خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در طول رهنمودهای خود بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات تاکید کردند به طوری که امروز آثار و برکات این حضور در جامعه شاهد هستیم.

جلال‌زاده به حضور اقلیت‌های دینی در انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: آنها هم با شوری مضاعف و توصیف‌نشدنی در این انتخابات شرکت می‌کنند به طوری که در همه روزهای تلخ و شیرین کنار مسلمانان قرار گرفته‌اند حتی در راه صیانت از آرمان‌های انقلاب شهدای زیادی هم تحویل ملت داده‌اند که این موضوع نشانگر داشتن روحیه انقلابی و ولایتمداری آنهاست.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات قابل پیش‌بینی بود اظهار داشت: با توجه به فضای حاکم بر جامعه این حضور حداکثری و پرشور را حدس می‌زدیم که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد اقشار مختلف اعم از کسبه، اصناف، دانشجویان در انتخابات حضور موثری داشتند.

 انتهای پیام/غ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول