اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سروآباد:

بارش برف و کولاک مانع حضور مردم در انتخابات نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سروآباد با اشاره به بارش برف و کولاک شدید در این شهرستان گفت: بارش برف و کولاک مانع عزم مردم برای حمایت از نظام اسلامی با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی نمی‌شود.

بارش برف و کولاک مانع حضور مردم در انتخابات نمی‌شود

احمد محمدرضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با وجود بارش سنگین برف و کولاک و بسته بودن برخی از راه‌های روستایی این شهرستان، 61 صندوق اخذ رای در شهرها و روستاهای این شهرستان استقرار یافته است.

وی افزود: 56 عدد از صندوق‌ها در روستاها و 6 صندوق نیز در شهر سروآباد مستقر شده است، به طوری که 28 صندوق از تعداد مذکور ثابت و 33 صندوق آن سیار است.

به گفته فرماندار سروآباد، به علت بارش برف راه روستایی ویژنان به نسنار بسته شده و عوامل اجرایی انتخابات مجبور شدند تا صندوق اخذ رأی این روستا را پیاده تا روستا حمل کنند.

محمدرضایی افزود: عوامل راهداری برای جلوگیری از بسته شدن راه‌ها و به ویژه راه‌های روستایی به منظور تسهیل در تردد و برگزاری باشکوه‌تر انتخابات تمام توان خود را به کار بسته‌اند.

وی با بیان اینکه کم‌رنگ کردن مشارکت و حضور مردم در انتخابات هدف اصلی دشمنان است، اضافه کرد: مشارکت افراد در تصمیمات سیاست‌گذاری، اداره امور اجتماع و تعیین کارگزاران، از حقوق و مسئولیت‌های اولیه هر فرد ایرانی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گفته محمدرضایی، از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون یکی از اهداف شوم استکبار جهانی دور کردن مردم از صحنه‌های انقلاب بوده و به انواع ترفندها متوسل شده‌اند، اما به لطف خداوند ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور عظیم خود در صحنه‌های گوناگون این حقیقت را به اثبات رسانیده‌اند که از وحدت و انسجام آنان چیزی کم نشده و استکبار و مزدوران آنان تا ابد حسرت گسستن اتحاد و یکپارچگی ملت ما را به گور خواهند برد.

وی تصریح کرد: بدون شک انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که مردم می‌توانند با حضور پرشور در آن از نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام سیاسی مستقل و پویا در عرصه جهانی حمایت کنند.

وی از حضور بسیار چشمگیر مردم شهرستان سروآباد قدردانی کرد و گفت: مردم این شهرستان امروز نیز با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های اخذ رأی در کنار ادای دینشان به نظام، مهر بطلانی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان می‌زنند.

فرماندار سروآباد در پایان افزود: با توجه به استقبال چشمگیر مردم از اول صبح تا کنون پیش‌بینی می‌کنیم حضور مردم در این انتخابات بسیار گسترده‌تر از انتخابات گذشته باشد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول