اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

3500 نیروی اجرایی عهده‌دار انتخابات در شهرکرد هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرکرد گفت: 3 هزار و 500 نیروی اجرایی وظیفه نظارت، سازماندهی و بازرسی بر انتخابات این شهرستان را بر عهده دارند.

3500 نیروی اجرایی عهده‌دار انتخابات در شهرکرد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در حوزه انتخابیه شهرکرد و حوزه‌های فرعی بن، سامان، لاران اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 500 نیروی اجرایی وظیفه نظارت، سازماندهی و بازرسی بر انتخابات این شهرستان را برعهده دارند، گفت: به‌ منظور جمع‌آوری آرای مردم افزون بر 188 شعبه اخذ رأی، در شهرستان شهرکرد آرا مردم را جمع‌آوری می‌کند.

کاظمی اضافه کرد: مساجد، مدارس، حسینیه‌ها و مراکز دولتی از جمله مکان‌هایی است که برای استقرار صندوق‌های اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد با درخواست از مردم این شهرستان که رأی دادن خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند، گفت: امید است مردم شهرستان شهرکرد اعلام انتخاب خود را به بعدازظهر و یا ساعات پایانی رأی گیری موکول نکنند، و در کوتاهترین زمان با مراجعه به شعب اخذ رأی در این آزمون سرنوشت‌ساز حضور پرشوری داشته و برگ دیگری بر کارنامه پر افتخار این شهرستان به ثبت برسانند.

وی برگزاری انتخاباتی آزاد در ایران را یک نعمت برشمرد و گفت: بسیاری از ملت‌های جهان از جمله کشورهای عربی شامل عربستان و عمان در آرزوی این هستند که انتخاباتی آزاد همچون روند حال حاضر در کشور ایران را تجربه می‌کردند تا خود بتوانند برای کشورشان تصمیم بگیرند نه یک شخص و جریان خاص حاکم بر کشور تصمیم‌گیر باشند.

کاظمی افزود: آگاهی دادن و بصیرت‌بخشی به مردم با توجه به وضعیت حاضر و فشاری که از سوی دشمن وارد می‎شود، موضوع مهم و حیاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را یکی از مهمترین موضوعات برشمرد و افزود: حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات تهدیدها و هجمه‎های دشمن را خنثی می‌کند، چراکه زمانی تهدیدها موثر واقع می‎‏شوند که مردم در صحنه حضور نداشته باشند.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: مردم در حالی سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند که با آگاهی و بصیرت و با پیروزی از ولایت فقیه حماسه بزرگ دیگری را آفریند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول