اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 240

حاجی‎اکبری: پیام رهبری تحرکی خاص به انتخابات بخشیده است

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: پیام مقام معظم رهبری تحرکی خاص به انتخابات بخشیده است.

حاجی‎اکبری: پیام رهبری تحرکی خاص به انتخابات بخشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس حاجی‎اکبری ظهر امروز پس از انداختن رأی خود در صندوق انتخابات در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و مردم به این نتیجه رسیده‎اند که در کنار هم می‎توانند انقلاب را از هجوم دشمنان داخلی و خارجی محافظت کنند.

وی خاطر نشان کرد: دسیسه‎های دشمنان برای همیشه باعث تهدید انقلاب ما بوده،‌ اما مردم با هوشیاری و جانفشانی‌های خود نشان داده‎اند که با پاسداری از خون شهیدان به اوج بیداری اسلامی رسیده‎اند که این امر در پیام مقام معظم رهبری به خوبی پیداست که سیاست در کنار دیانت می‎تواند به اوج اقتدار امت اسلامی بیفزاید.

حاجی‎اکبری با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم در ایران از حساسیت ویژه‎ای برخوردار است تاکید داشت: با ایجاد موج بیداری در بین ملت‎های غرب و شرق و جنبش‎های وال‎ستریت در آمریکا دشمن با تمام قدرت خود به صحنه آمده تا جلوی حضور پرشور مردم در انتخابات را بگیرد و مانع الگو شدن ایران در جهان باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان تصریح کرد: اما مردم بار دیگر با حضور خود نشان دادند که با همه تهدیدها و تحریم‎ها با قوت بیشتری از ارزش‎ها دفاع می‎کنند.

استان گلستان دارای شش حوزه انتخابیه اصلی و 21 حوزه فرعی است که در نهایت هفت نماینده از استان به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

از مجموع جمعیت حدود یک میلیون و 700 هزار نفری گلستان، یک میلیون و 108 هزار نفر در استان واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد حدود 119 هزار نفر رأی اولی هستند.

گلستان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی یک میلیون و 23 هزار و 600 نفر واجد شرایط داشت که 72.23 درصد در آن شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول