اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا:

پس از انتخابات باید رقابت به رفاقت تبدیل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرضا گفت: کاندیداها باید بدانند پس از انتخابات، فصل خدمت رسانی به مردم فرا می‌رسد و در این راستا باید با صمیمیت و همدلی عمل کرد.

پس از انتخابات باید رقابت به رفاقت تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام اصغر قائمی با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: بزرگ‌ترین توشه‌ای که افراد پس از مرگ با خود به همراه دارند تقواست.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند: با فرار رسیدن بهار به یاد قیامت باشید و این در حالی است که در جامعه امروز ما با فرا رسیدن بهار مسایل دنیوی نمود پیدا می‌کنند.

امام جمعه موقت شهرضا با تشریح اهمیت حفظ اخلاق اسلامی در پایان سال افزود: عید غدیر وعید قربان به عنوان مهم‌ترین اعیاد مسلمین مطرح است و البته باید از فرصت عید نوروز در راستای اصلاح مشکلات و مسایل جامعه و ترویج فرهنگ صله رحم بهره‌مند شد.

خطیب جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم بزرگوار ما از ساعات اولیه آغاز رای گیری با حضور در صندوق‌های اخذ رای ، سیلی محکمی بر دهان مستکبران زدند.

وی با اشاره به اهمیت قانون گرایی در عرصه انتخابات تصریح کرد: پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات همگان باید با تمسک به قانون ، رقابت‌های انتخاباتی را به رفاقت تبدیل کنند.

قائمی در ادامه با ابراز تأسف از بروز برخی بداخلاقی‌های تبلیغاتی  در سطح جامعه افزود: در جریان تبلیغات‌های انتخاباتی شاهد بروز یک سری بد اخلاقی‌های انتخاباتی از سوی برخی اصول گرایان بر علیه یکدیگر بودیم.

وی اضافه کرد: مردم شریف و بزرگوار ما در سخت‌ترین وضعیت اقتصادی و بیکاری با حضور پرشور در عرصه انتخابات حماسه آفرینی می‌کنند و چنین مردمی شایسته بهترین خدمات هستند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول