اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دامغان:

هیچ‏ مشکلی در انتخابات رایانه‏ای دامغان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دامغان اعلام کرد: به یاری خداوند متعال و همراهی مردم، هیچ‏ مشکلی در برگزاری انتخابات رایانه‏ای در دامغان وجود ندارد.

هیچ‏ مشکلی در انتخابات رایانه‏ای دامغان وجود ندارد

مرتضی علی‏آبادی صبح امروز پس از حضور در شعبه ثابت شماره سه شهری مستقر در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) دامغان رأی خود را به صورت رایانه‏ای ثبت کرد و سپس در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: تمام مقدمات برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان دامغان فراهم است و هیچ‏ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات امروز در شهرستان دامغان، 94 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار پیش‏بینی شده است.

رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دامغان تصریح کرد: از این تعداد شعبه اخذ رأی، شش شعبه ویژه خواهران است.

علی‏آبادی یادآور شد: انتخابات در شهرستان دامغان به صورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است و هیچ ‏گونه مشکلی در روند برگزاری انتخابات و اخذ رأی از واجدان شرایط وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دامغان گفت: امیدواریم مردم شهرستان دامغان در ساعات اولیه اخذ رأی با حضور در پای صندوق‏ها بتوانند رأی دهند.

در شهرستان دامغان، 10 نفر کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند که از این تعداد، یک نفر انصراف خود را از حضور در عرصه انتخابات کتباً به فرمانداری این شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول