اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

فضای سالم و بانشاطی بر انتخابات حاکم است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: فضای سالم و بانشاطی بر انتخابات حاکم است.

فضای سالم و بانشاطی بر انتخابات حاکم است

غلامحسین خسروی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با ابراز رضایت از فضای انتخاباتی در دشتستان اظهار داشت: مردم همواره عشق و علاقه خود به نظام اسلامی را اثبات کرده‌اند و لحظه‌ای دست از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری برنمی‌دارند.

 

وی افزود: مردم دشتستان نیز همپای مردم سراسر کشور از لحظات ابتدایی صبح امروز در انتخابات مشارکت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم بالاتر از 70 درصد مردم در این انتخابات حضور داشته باشند.

 

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون فضای بسیار سالم و خوبی بر انتخابات حاکم است و مردم با نظم و انضباط بسیار خوبی آرای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.

 

خسروی تصریح کرد: دشمنان عزم خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم جزم کردند و با تهدید و تحریم خواستار مشارکت ضعیف مردم شدند که مردم با این حضور حماسی در واقع پاسخ دندان‌شکنی به جبهه استکبار داده‌اند و ثابت کرده‌اند که برای این نظام ارزش قایل هستند.

 

وی اذعان داشت: دشتستان در واقع بزرگ‌ترین شهرستان استان بوشهر است و در این دوره از انتخابات کار اخذ رأی در 164شعبه در این شهرستان در حال برگزاری است.

 

فرماندار دشتستان یادآور شد: در دشتستان شاهد استقرار 84 شعبه شهری و 80 شعبه روستایی هستیم که در مجموع 46 شعبه سیار در این انتخابات مستقر هستند.

 

خسروی بیان کرد: انتخابات به طور کامل قانونی، شفاف و روشن بدون خدشه با حضور حداکثری مردم و با شکوه تمام در حال برگزاری است.

 

وی افزود: همه عوامل اجرایی و بازرسین از کسانی انتخاب شده که هیچ‌گونه شائبه طرفداری از کاندیدای خاصی را نداشته و آموزش‌های لازم را نیز فرا گرفته‌اند.

 

خسروی اظهار داشت: در پایان انتخابات انتظار داریم رقابت انتخاباتی به رفاقت تبدیل شود و تمام نامزدها برای اعتلای دشتستان بزرگ اهتمام ورزند.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول