اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

حضور مردم در انتخابات ستودنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس ستودنی است.

حضور مردم در انتخابات ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس مرتضی نظری صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران از حضور پرشور مردم در ساعات ابتدایی آغاز انتخابات تقدیر کرد و اظهار داشت: سلماس آماده ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ درخشان این شهرستان است به طوری که در ساعات ابتدایی انتخابات شاهد حضور پرشور مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان سلماس هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 121 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان در حال جمع‌آوری آرای مردم هستند که برای این امر 53 صندوق سیار و 68 صندوق ثابت وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در بین شعبه‌های اخذ رای شعب ویژه خواهران و برادران برای رفاه حال رای‌دهندگان راه‌اندازی شده است.

نظری افزود: از 25 فرآیند انتخابات 24 فرآیند آن در شهرستان سلماس به صورت مکانیزه و رایانه‌ای برگزار می‌‌شود و بخش اخذ رای و شمارش آرا به صورت دستی صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: 2 هزار و 200 نفر نیروی اجرایی، هیئت نظارت و هیئت بازرسی و نیروهای انتظامی و غیره روند اجرای انتخابات را پیگیری می‌کنند و این نیروها طی ماه‌های اخیر آموزش‌های مورد نیاز را دیده‌اند و امروز با آمادگی کامل پای صندوق‌های رای حضور یافتند.

نظری افزود: ملت ایران امروز با حضور در پای صندوق‌های رأی حمایت خود را از نظام و انقلاب ثابت کرده و این انسجام و وحدت را به رخ جهانیان می‌کشند، انتخابات در حوزه انتخابیه سلماس با حضور 4 کاندیدا برگزار و با نامزدهای انتخاباتی برای تصاحب یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول