اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

انتخابات حماسه ملی و حضور در آن افتخاری ملی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات؛ گفت: انتخابات در حقیقت حماسه‌ای ملی و حضور در آن برای هر ایرانی افتخاری ملی است.

انتخابات حماسه ملی و حضور در آن افتخاری ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی صبح امروز در جمع‌ خبرنگاران رسانه‌های گروهی در مسجد جامع سنندج، اظهارکرد: انتخابات نماد عینی مردم سالاری دینی است و این مهم یکی از ویژگی‌های اصلی و عینی نظام اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: وحدت و انسجام مردم و مشارکت حداکثری آنان در صحنه‌های مختلف همواره موجب اقتدار و پیشرفت کشور و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تأکید کرد: در حال حاضر ایران اسلامی به دلیل پیشرفت در عرصه‌های مختلف توانسته به یکی از قدرت‌مندترین کشورهای جهان تبدیل شود و دشمن از این موضوع در هراس است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی خاطر نشان کرد: دشمنی و توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی به دلیل پیشرفت‌های روز افزون آن بعد از پیروزی انقلاب هیچگاه تمامی نداشته و هر زمان در قالب و طرحی نمایان می‌شود.

وی به جایگاه و نقش مهم حضور مردم در انتخابات امروز اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات امروز با توجه به انقلاب‌های شکل گرفته در جهان بسیار مهم و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، شور و حضور در صحنه در هر شریطی برای نظام اسلامی بسیار مهم و ضروری است، چرا که اساس و شکل‌گیری نظام مبتنی بر حضور مردم در صحنه است و باید این حضور همواره مورد توجه و دقت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی گفت: به هر اندازه که حضور و مشارکت مردم در انتخابات امروز بالا باشد به همان میزان نیز بر اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی افزوده خواهد شد.

وی در ادامه از مردم استان کردستان به عنوان مردمی پیشرو در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور نام برد و افزود: مردم شهید پرور این استان همواره با حضور به موقع و حماسی خود موجب اقتدار نظام و ناکامی و یأس دشمنان در رسیدن به اهدافشان شده‌اند.

به گفته وی، حضور گسترده مردم با وجود برودت هوا و بارش برف و باران در ساعت اولیه شروع رأی‌گیری نشان از عمق بصیرت و زمان‌شناسی مردم فهیم این استان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: با توجه به مشارکت بسیار خوب مردم در همین ساعت اولیه پیش‌بینی می‌کنیم، انتخابات این دوره بسیار پررنگ و گسترده‌تر از انتخابات‌های گذشته باشد.

وی در پایان از مردم کردستان به عنوان مردمی فهیم، نجیب و ولایی نام برد و گفت: مردم استان کردستان در 3 دهه گذشته همواره نشان داده‌اند که ذره‌ای از ارزش‌های انقلابی خود کوتاه نیامده و این‌بار نیز با خلق حماسه‌ای دیگر وفاداری خود نسبت به انقلاب و ارزش‌های اسلامی این نظام را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول