اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم/340

تجلی انتخابات تا شکوه بهارستان

خبرگزاری فارس: امروز آمدیم تا بگوئیم هستیم همانند 33 بهار انقلاب، همان دوران کودکی دهه 60، همان دورانی که دست در دست پدران خود به پای صندوق‌های رأی آمدیم.

تجلی انتخابات تا شکوه بهارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در نهایت 12 اسفند رسید و شور انتخابات به اوج خود رسید تا پس از 6 روز رقابت تبلیغاتی مردم انتخاب خود را از میان نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشته باشند و پرونده انتخابات نهم را به سر منزل مقصود که انتخاب نمایندگان بهارستان نهم است، برسانند.

در پی آن عهدی که داشتیم و داریم آمدیم

ما آمدیم تا بدانچه که عهد داشتیم، عمل کنیم و اکنون فردا از آن توست که آمدنم را معنا کنی چرا هر رأی من و من‌های دیگر همه معنایی دارد آن هم تلاش برای آبادانی، تلاش برای سرافرازی، تلاش برای هر آنچه که با عمل تو  این سرزمین را به سوی پله‌های رفیع عزت سوق دهد.

نگاهم در پای صندوق رأی به دستان همه بود به دستان آن پیرمردی که با عصای خویش آمده بود، به دست آن کودکی که همراه پدر خویش با غرور آمده بود تا تجربه کند انتخابات را، حضور را، نگاه‌ها به لیست نامزدها گره خورده بود تا بهترین را انتخاب کنند.

در گوشه و کنار ستاد انتخابات همه نگاه‌ها به لیست نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود و شاید گزاف نباشد که بگویم همه نگاه ها به آن لیست گره خورده بود تا از میان اسامی نامزدها بهترین را انتخاب کنند و کرسی سبز بهارستان را به دست اصلح بسپارند.

اما آنچه که در این مدت و در گذر رسیدن به روز انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امسال نمود داشت حضور اقشار، افراد و گروه‌های متفاوت بود که به عرصه انتخابات پا گذاشتند.

فصل نخست انتخابات با حضور نامزدها و ثبت‌نام آنان رقم خورد، در انتخابات آنچه که در فصل نخست آن رقم می‌خورد ثبت‌نام نامزدها بود که امسال در خراسان‌رضوی رنگ و بوی خاص خود را داشت.

در آن روزهای ابتدای از هر گوشه و کناری اعلام حضور از افراد مطرح و برجسته سیاسی تا افراد مستقل به گوش می‌رسید و در این میان آنچه که خبرنگاران به دنبال آن بودند کسب نتایج اولیه ثبت‌نام بود و گاه هم که نتیجه‌ای از سوی کانال‌های قانونی به‌ دست نمی‌آوردند به سمت شنیده‌ها می‌رفتند.

فصل دوم انتخابات با لیست‌های گوناگون فهرست شد

اما پس از پایان فصل نخست، فصل دوم انتخابات وارد عرصه شد و بازار داغ انتخابات به اعلام لیست‌ها و جبهه‌ها ادامه کار داد و در این میان پس از رایزنی‌های گوناگون اسامی افراد در این لیست و آن لیست رقم خورد.

هر روز در گوشه وکنار نجواهایی از اسامی لیست‌ها و نامزدهای آنان به میان می‌آمد و در نهایت پس از اعلام اسامی از سوی سخن‌گوهای جبهه‌ها، لیست‌ها بالاخره قطعی شد.

با آغاز رقابت تبلیغاتی، تب انتخابات، مناظره‌ها و نشست‌ها داغ داغ شد.

اما اگر بخواهیم تبلیغات را فصل دیگری از انتخابات نام‌گذاری کنیم باید اوج انتخابات را در این فصل قرار داد چرا که با آغاز تبلیغات علاوه بر آن که شاهد رنگ و بوی جدید تبلیغات در چهره‌های شهر بودیم و تب مناظره‌ها، نشست‌ها و جلسات نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داغ داغ داغ شد.

فصل پایان از تجلی حضور تا اوج اقتدار

اما اکنون انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به سرفصل پایانی خود رسیده است و آنچه که پایان کتاب انتخابات را باید نوشت حضور بود و حضور، تا بار دگر به تمام آنان که در انتظار آن هستند بگوئیم ما آمدیم و هستیم تا آخر راه، همانند 33 بهار انقلاب از نسل‌های گذشته تا حضور رأی اولی‌های دهه 70

کلام آخر:

وامدار رأی مردم باش تا پایان راه

آنچه که در پس این رأی‌ها نهفته است و انتظارهای مردم را معنا می‌کند گام برداشتن نمایندگان به سوی هر آنچه که کشور را به جایگاه رفیع جهانی می‌رساند، است؛

پس تا پایان راه وامدار رأی مردم باش ... 

=============

گزارش الهام مهدیزاده

=============

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول