اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

شاهد مشارکت حداکثری کوهبنانی‌ها در انتخابات هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: امروز شاهد مشارکت حداکثری مردم کوهبنان در پای صندوق‌های رأی هستیم.

شاهد مشارکت حداکثری کوهبنانی‌ها در انتخابات هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در حاشیه شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم ما طی 33 سال انقلاب با حضور در تمام‌ صحنه‌های علمی‌، اقتصادی و اجتماعی به این درک بالا رسیده‌اند‌ که به دشمنان این مرز و بوم و اسلام فرصت سوء استفاده نمی‌دهند.

وی بیان داشت: مردم ایران اسلامی با توجه به وصیتنامه سیاسی الهی حضرت امام (ره)، توصیه‌های مقام عظمای ولایت و توصیه مسئولان نظام طی ماه‌های گذشته ‌به این نتیجه رسیده‌اند که بهترین و کم‌خرج‌ترین راه دفاع در برابر دشمنان قسم خورده، حضور گسترده آنها در تمام‌ صحنه‌ها به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

متقی تصریح کرد: بر همین اساس از ابتدای کلید خوردن انتخابات در شهرستان کوهبنان شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در صف‌های فشرده انتخابات بوده‌ایم تا بار دیگر با لبیک به رهبر و مقتدای خویش نسبت به انتخاب نمایندگان اصلح و در خط ولایت و رهبری اقدام کنند تا شاهد مجلسی پویا‌، ولایی و پرکار باشیم.

وی ابراز داشت: مردم کوهبنان با حضور خود در کنار سایر مردم ایران اسلامی بار دیگر همبستگی و همدلی خود را در جهان به نمایش می‌گذارند.

متقی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران با انتخاب افراد صالح، متعهد و شایسته، نقش واقعی و خطیر خود را در تعیین سرنوشت کشور به نمایش می‌گذارند و به دشمنان و در رأس آنها امریکای جهانخوار ثابت می‌کنند که انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و تبلور اراده ملی است.

فرماندار کوهبنان گفت: در این راستا مردم ایران اسلامی گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند تا بار دیگر عزت و عظمت انقلاب اسلامی را در جهان به نمایش بگذارند.

متقی عنوان کرد: در شهرستان کوهبنان 22 بازرس و دو سر‌بازرس بر روند انتخابات نظارت دارند و طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده اقلام مورد نیاز صندوق‌ها با حضور رئیس دفتر هیئت نظارت شهرستان برگزاری انتخابات در اختیار نمایند‌گان فر‌ماندار قرار گرفته است.

وی با اشاره با اینکه تمام تمهیدات برای برگزاری پر‌شکوه انتخابات در کوهبنان اندیشیده شده است، افزود: انتظار می‌رود، امروز شاهد مشارکت بالغ بر 80 درصدی مردم کوهبنان در پای صندوق‌های رأی باشیم.

متقی از تمام کاندیداها و مسئولان ستادهای تبلیغاتی که در زمان انجام تبلیغات اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده‌اند، تشکر کرد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول