اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی:

انتخابات رایانه‌ای انزلی با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار انزلی گفت: انتخابات رایانه‌ای انزلی با حضور گسترده و پرشور مردم این شهرستان در حال برگزاری است.

انتخابات رایانه‌ای انزلی با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است

سعادتمند داودی امروز در حاشیه به صندوق انداختن رأی خود در مسجد جامع این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به اینکه انتخابات این شهرستان به طور کامل رایانه‌ای برگزار می‌شود اظهار داشت: بندر انزلی تنها شهرستان استان است که تمام مراحل انتخابات در آن رایانه‌ای برگزار می‌شود.

وی درباره مزایای انتخابات رایانه‌ای بیان داشت: جلوگیری از اشتباهات و تضمین سلامت انتخابات و اخذ رأی در کمتر از دو تا سه دقیقه از جمله مهم‌ترین مزایای انتخابات رایانه‌ای است.

این مسئول رقابت و اجرای قانون و نظم و انضباط در برگزاری را خوب توصیف کرد و یادآور شد: مردم امروز با شور و هیجان خاصی در انتخابات رایانه‌ای انزلی شرکت کردند و از آنجا که برای نخستین بار است چنین انتخاباتی به صورت رایانه‌ای در استان و شهرستان بندر انزلی برگزار می‌شود برای مردم تازگی دارد.

وی مدارک مورد نیاز برای انتخابات رایانه‌ای انزلی را داشتن شناسنامه و کارت ملی عنوان کرد و از شهروندان انزلی خواست تا قبل از ظهر امروز در شعب اخذ رأی حضور یابند و مدارک مذکور را به همراه داشته باشند.

داودی خاطر نشان کرد: حضور به موقع مردم در شعب اخذ رأی به ما کمک می‌کند هر چه سریع‌تر نتیجه آرای جمع‌آوری شده را اعلام کنیم.

انتهای پیام/خ۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول